مسعودی فرید بر ضرورت توجه به دختران، به ویژه دختران در معرض آسیب در جامعه امروز تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در جشنواره دختران؛ حمایت‌های روانی-اجتماعی، توسعه پایدار که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در جامعه امروز باید نسبت به توانمندسازی اقشار مختلف جامعه و به ویژه دختران برنامه ریزی کرد و اقداماتی را در این خصوص در دستور کار دستگاه‌ها قرار داد.

مسعودی فرید تصریح کرد: دختران در معرض آسیب، از جمله گروه‌هایی هستند که نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند و سازمان بهزیستی کشور به عنوان متولی سلامت اجتماعی، موضوع توانمندسازی این افراد را با جدیت دنبال می‌کند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: برای تحقق مفهوم توسعه جامعه باید برای سرزندگی و شادابی دختران و زنان و توانمندسازی آن ها تلاش کرد و این امر مستلزم همکاری دستگاه ها با یکدیگر است.

مسعودی فرید تاکید کرد: همه دختران جامعه ارزشمند هستند و اعتقاد ما این است که وجود حتی یک دختر بازمانده از تحصیل برای بهزیستی به مثابه یک فرصت از دست رفته است و باید برای بازگشت به تحصیل و توانمندی وی تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: دخترانی که در دهک های پایین جامعه قرار دارند و در مناطق کمتر توسعه یافته کشور زندگی می‌کنند و دسترسی آن ها به منابع محدود است، مورد توجه ویژه بهزیستی قرار دارند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: دختران دارای معلولیت نیز مورد توجه واحد توانبخشی سازمان بهزیستی کشور هستند و برای توانمندسازی آن ها بسته های حمایتی ویژه ای را طراحی و ارائه کرده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار