به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اداره کل مدیریت کیفیت و امور مشتریان به منظور تسهیل در روند رسیدگی به شکایات مردم، سامانه تحت وب پرداخت غرامات پستی را راه اندازی کرده است.
از این پس با راه اندازی این سامانه، تمامی پروندههایی که به دلیل شکایت مردم منجر به پرداخت غرامت شده است، از طریق این سامانه تحت بررسی و رسیدگی قرار میگیرد تا علاوه بر تسریع در روند رسیدگی به شکایات، در تحقق دولت الکترونیک و کاهش بروکراسی اداری نیز اثرگذار باشد.
بنابه این گزارش، تا پیش از این، پرداخت غرامت از سوی واحدهای اجرایی روند طولانیتر داشت که با ایجاد سامانه تحت وب، پس از مراجعه مشتری به واحدهای اجرایی و تایید صحت ادعای خسارت وارده به مرسولات، حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت غرامت پرداخت میشود.
انتهای پیام/