فرمانده تیپ یگان ویژه استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری سومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی یگان‌های ویژه کشور در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ موسوی فرمانده تیپ یگان ویژه استان آذربایجان‌شرقی در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: سومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی نیرو‌های یگان ویژه کشور با شرکت ۳۹ تیم از ۳۱ استان کشور و طی چهار روز در تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات با شرکت ۲۵۰ نفر از پرسنل پایور ناجا در قالب ۳۹ تیم از ۳۱ استان کشور باهم رقابت می‌کنند.

موسوی تصریح کرد: تیم‌ها و نفرات سه محور آمادگی جسمانی-علمی و عملیاتی و درقالب ۶ آیتم فکری، شنا و شکم، طناب زنی، تعادلی، پرش جفت پا و چهارگانه در قالب تیمی باهم به رقابت پرداخته و تیم‌های اول به مسابقات نیرو‌های نظامی و انتظامی کشور راه خواهند یافت.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان بیان داشت: تمام آیتم‌های مسابقات منطبق بر آیتم‌ها و استاندارد‌های جهانی بوده و منتخبان بعد از گذراندن مراحل کشوری و کسب مقام می‌توانند در مسابقات بین‌المللی ارتش‌های جهان (سیزم) شرکت کنند.

این گزارش حاکی است استان آذربایجان‌شرقی در دوره اول مقام اول و در دروه دوم مقام دوم را به خود اختصاص داده بود.

اضافه می‌شود، تماشای مسابقات این دوره برای عموم آزاد بوده و روز دوشنبه ۲۵ تیرماه در مجموعه ورزشی تختی از ساعت ۸ صبح در دو مرحله صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ش

سومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی 

برچسب ها: اخبارورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار