همایش بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده با حضور اقشار مختلف جامعه زنان، امام جمعه موقت اهواز و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ کهزاد سروستانی، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان در همایش بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده بیان داشت: زنان جامعه اسلامی نباید نسبت به اتفاقات مختلف بی تفاوت باشند و باید از ارزش ها دفاع کنند و مطالبه گر باشند.

وی اظهار کرد: فراموش نکرده ایم زمانی که رضاخان کشف حجاب کرد و زنان مومنه و محجبه چه کردند و از جان خویش مایه گذاشتند، امروز بانوان محجبه نباید اجازه بدهند که زنان بدحجاب جرات پیدا کنند به این صورت در جامعه حضور پیدا نمایند.

همایش بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده در اهواز برگزار شد
در ادامه این همایش حجت الاسلام حاجتی، امام جمعه موقت اهواز اذعان داشت: دعوای استکبار امروز چند متر پارچه به عنوان چادر نیست، بلکه دعوای آن ها بر روی حیا، عفاف و تقوی و خودنگهداری است و سبب تولید نسل جوانی می شود که امنیت ما و جهان اسلام را حفظ می کنند.

وی تصریح کرد: ما آمده ایم تا با شهداء و امام شهیدان برای حفظ حیا در کشور بیعت کنیم.

همایش بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده در اهواز برگزار شد

حجت الاسلام حاجتی در بخش دیگری از سخنان خود به آیاتی از کلام الله مجید اشاره و اظهار داشت: حجاب آنقدر مهم است که خداوند بزرگ برای حفظ حجاب دستور اکید داده است.

امام جمعه موقت اهواز افزود: همه شهدا از دامن مادران محجبه پرورش پیدا کرده اند و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون آن هاست که دشمن جرات هیچ غلطی را نداشته و نخواهد داشت.

همایش بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده در اهواز برگزار شد

گفتنی است؛ این همایش با حضور اقشار مختلف جامعه زنان، امام جمعه موقت اهواز معاون استاندار خوزستان، معاون هماهنگ کننده سپاه استان، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و جمعی از مسئولان محلی در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری همایش عفاف و حجاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.