جلسه کمیسیون هماهنگی مبارزه با مفاسد اجتماعی در خوزستان با حضور دادستان خوزستان، معاون هماهنگ کننده سپاه و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در جلسه کمیسیون هماهنگی مبارزه با مفاسد اجتماعی در خوزستان که با حضور دادستان خوزستان، معاون استاندار، معاون هماهنگ کننده سپاه و جانشین دبیر ستاد و معاونان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و سایر اعضاء تشکیل شد.

عباس حسینی پویا، دادستان استان خوزستان و معاون قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در این جلسه بیان داشت: ما برای اجرای برنامه ها باید معضلات فرهنگی را اولویت بندی کرده و با تمام ابزار و امکانات دستگاه ها را جمع کنیم تا به اهداف عالیه نظام برسیم.

وی اذعان کرد: متاسفانه معضلات و مشکلات فرهنگی در سطح جامعه زیاد هستند که می توان به بعضی از این معضلات جمله سگ گردانی، ولگردی، بی حجابی و غیره اشاره نمود.

حسینی پویا افزود: با همه معضلات نمی شود با قوه قهریه برخورد کرد و باید هر کدام در مسیر خود اصلاح و یا برخورد شود.

در ادامه این جلسه علی حسین حسین زاده، معاون سیاسی استاندار خوزستان اظهار داشت: باید با برنامه ریزی جدید و براساس مسائل روز معضلات و مشکلات مفاسد اجتماعی بررسی و برای آن ها دستورالعمل صادر گردد.

سرهنگ عبدالرضا مراد حاجتی، معاون هنماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان در این جلسه تصریح کرد: دشمن تمام توان خودش را بسیج کرده تا جوانان را از ما بگیرد و به سبد خودش اضافه کند و ما باید براساس ذائقه مردم فعالیت و کار فرهنگی انجام دهیم و بین مفاسد اجتماعی عمدی و غفلتی و سهوی تفاوت قائل شده و این موضوعات در دستگاه های دولتی باید بیشتر پیگیری شوند.

در پایان جلسه نیز معاونت دولت به مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان به عنوان دبیر کمیسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی ستاد انتخاب و مقرر شد در جلسه آینده همه اعضاء هرکدام حداقل 2 معضل و مفسده اجتماعی موجود را جهت طرح در جلسه به دبیرخانه ارائه نمایند.

انتهای پیام/گ

اجرای طرح مبارزه با مفاسد اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.