رعایت حقوق والدین و دانش آموزان در فرآیند ثبت نام مدارس ضروریست

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تامین و رعایت حقوق والدین و دانش اموزان در فرآیند ثبت نام مدارس دولتی و غیر دولتی ضروریست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در جلسه ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس استان اظهار کرد: هدف این ستاد تامین و رعایت حقوق والدین و دانش اموزان در فرآیند ثبت نام سالتحصیلی ۹۷-۹۸ می‌باشد.

وی گفت: برنامه ریزی و سازماندهی جهت نظارت و بازرسی از فرآیند ثبت نام، بکارگیری سازوکار‌های تسهیل و تضمین کننده اجرای صحیح قوانین و مقررات ثبت نام، بکارگیری روش‌های کنترولی مناسب برای ممنوعیت اخذ وجه در فصل ثبت نام مدارس، شناسایی و رفع نارسائی و مشکلات فرا روی دانش آموزان و مدارس ماموریت این ستاد می‌باشد.

محمدی اذعان کرد: در فصل ثبت نام مدارس دولتی، دریافت هرگونه وجه تحت هرعنوان به غیر از وجه بیمه و کتاب مجاز نمی‌باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: مشارکت مالی بابت کلاس‌های فوق برنامه مدارس نمونه دولتی و خدمات آموزشی و پرورشی فوق برنامه مدارس هیئت امنایی پس از آغاز سالتحصیلی و با رعایت مقررات امکان پذیر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: دریافت وجه در مدارس غیر دولتی، استعداد‌های درخشان و شاهد برابر با شهریه مصوب مجاز است و نبود نصب پوستر و تعیین مبلغ مجاز در محل ثبت نام تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/م

لزوم رعایت حقوق والدین و دانش آموزان در فرآیند ثبت نام مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.