وزیر اطلاعات گفت: روز گذشته یک تیم تروریستی داعشی در جنوب غرب کشور توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در زنجان گفت: تیم ۴ نفره‌ای با محوریت فردی که برادرش در سوریه در گروه  داعش به هلاکت رسیده بود قصد تشکیل گروهی در ایران داشتند تا به داعش بپیوندند.
 
وی افزود: این گروه روز گذشته  با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و نقشه شومشان نقش برآب شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدمحمود علوی افزود: این تیم قصد خرابکاری در برخی مناطق را داشتند که این عملیات با ورود به موقع سربازان گمنام به سرانجام نرسید.
 

وزارت  اطلاعات همواره در مبارزه با فساد اقتصادی فعال است

 وزیر اطلاعات همچنین با بیان اینکه فعالیت‌های اقتصادی با وجود امنیت برقرار می‌شود گفت:وزارت  اطلاعات همواره در مبارزه با فساد اقتصادی، چون قاچاق و فرار مالیاتی فعال است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی افزود:وزارت اطلاعات در یک سال گذشته با رصد اطلاعاتی بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان ازمجموع پرونده‌های مفاسد اقتصادی کشف و اموال به بیت المال برگردانده شده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی با قوای تمام ادامه دارد افزود:سربازان گمنام امام زمان (عج) برای آسایش و آرامش مردم در هر لحظه و زمانی با مفاسد اقتصادی برخورد خواهد کرد.
 
وزیر اطلاعات در ادامه با بیان اینکه مردم کشور امنیت را پیش نیاز توسعه پایدار می‌دانند گفت:خیر و برکت موجود در کشور سرچشمه از امنیت حاکم درآن است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود علوی با بیان اینکه استان زنجان با وجود داشتن سربازان همیشه در صحنه امام زمان، جزوه امن‌ترین استان‌های کشور است گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) این استان علاوه بر استان زنجان موجب برقراری امنیت در سایر استان‌ها نیز شده اند.
 
وزیر اطلاعات به دیدار روز گذشته هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:در این جلسه بر عزم جدی دولت برای رفع مشکلات مردم تاکید شد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی، مبارزه با مفاسد اقتصادی را ازدیگر تاکیدات مقام معظم رهبری به کابینه دولت دانست و افزود:رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند مسئولان به جمع مردم بروند تا مشکلات را از نزدیک احساس و برای رفع آن تلاش کنند.
انتهای پیام/ن
 

 

برچسب ها: وزارت اطلاعات ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۲ دی ۱۴۰۰
درود