ثبت نام متقاضیان سرویس مدارس در سامانه سپند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت : ثبت نام متقاضیان سرویس مدارس در سال تحصیلی 98 -97 در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی سپند ضروری است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل جدید آئین نامه اجرائی ایاب و ذهاب دانش آموزان از سوی وزارت کشور، ثبت نام در سامانه سپند الزامی است.
وی گفت: با توجه به اینکه متولی اصلی امر حمل و نقل دانش آموزان سازمان های تاکسیرانی در سراسر کشور شناخته شده است متقاضیان برای انجام این امر باید در سایت سامانه ثبت نام کرده و برای انجام مراحـل بعدی به این سازمان مراجعه کنند.
سلیمانی افزود : در مرحله نخست این طرح ثبت ‌نام مدیران مدارس، پیمانکاران و رانندگان در سامانه سپند آغاز شده و دانش‌آموزان هم از نیمه دوم شهریور ماه می‌توانند در این سامانه ثبت‌ نام کنند.
وی از ویژگی های سپند به ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات حمل و نقل دانش آموزان، اجرایی شدن قوانین و مقررات مربوطه، افزایش و بهبود کیفیت خدمات برای افزایش امنیت و ایمنی دانش آموزان به همراه خدمات مطلوبتر برای ایجاد حس آسودگی خاطر نسبی والدین، هویت سازی و متمایزنمودن ناوگان حمل و نقل دانش آموزان، خدمات نرم افزار مبتنی بر تلفن همراه برای استفاده از خدمات نرم افزاری رصد و پایش سفر دانش آموزی اشاره کرد.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: در سامانه سپند رانندگان می‌توانند مسیر‌ها و محل‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند و خانواده‌ها هم با نصب نرم افزار در تلفن همراه خود می‌توانند از ساعت رفت و برگشت فرزند خود اطلاع یابند که این امر موجب اطمینان خاطر خانواده‌ها از رفت و آمد فرندانشان می‌شود.
سلیمانی اضافه کرد: سال گذشته برای جابجایی بیش از 25 هزار دانش ‌آموز، پنج هزار دستگاه تاکسی به مدارس سرویس‌ دهی کرده و پیش‌بینی می‌شود که امسال نیز همین تعداد سرویس مدرسه در امر جابه جایی و انتقال در خدمت دانش آموزان مدارس باشند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ویژگی های سپند به ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات حمل و نقل دانش آموزان کمک می کند

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.