مامور قطار مسافری را که بین درب قطار گیر کرده و جانش در خطر بود نجات داد.

لحظه نجات مسافر توسط مامور قطار + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عمل فداکارانه یک مامور ایستگاه قطار را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود "شیندا"  پس از آنکه با صحنه آویزان ماندن یک مسافر از درب قطار مواجه شد بلافاصله خود را به او رساند و با دور کردن مسافر از قطار جانش را نجات داد. مسافران دیگری که در ایستگاه قطار حضور داشتند با دیدن این صحنه به کمک این مامور و مسافر در معرض خطر شتافتند.

بیشتر بخوانید : بلایی که خرمگس‌ها سر زن جوان آوردند +تصاویر 

سخنگوی راه آهن مرکزی هند در این خصوص گفت : " ممکن بود این مامور توسط قطار کشیده شده و پس از سقوط کشته شود. او جانش را برای نجات مسافر در معرض خطر قرار داد."

گفتنی است؛ این حادثه در تاریخ 14 جولای و در یکی از ایستگاههای قطار شهر بمبئی هندوستان رخ داد.

انتهای پیام/

مامور فداکار، جان مسافر در معرض مرگ را نجات داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۳۰ تير ۱۳۹۷
اين بلا بدترشم سر من اومد داشتيم از اهواز ميومديم صبح زود ايستگاه پرند برا نماز توقف كرد من رو صندلي ايستگاه نشسته بودم كه ديدم قطار جلوييرداره به طرف اهواز ميره شك كردم خوب كه نگاه كردم ديدم نخير قطار منه كه داره به سمت تهران ميره دويدم و پريدم رو ركاب و قطار هم داشت همينطور سبقت ميگرفت با كلي مشت و لگد و جيغ و داد مردم درست وقتي داشتم به ميله چراغ راهنما ميرسيدم و كارم تموم بود خدماتيه واگن در رو باز كرد و پريدم تو چرا راه آهن همه قطاراشو يه رنگ ميزنه و پدر مردمو درآورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۳۰ تير ۱۳۹۷
خیلی راحت بیرون آوردنش که خودشم می‌تونست بیاد