افتتاح ۴۸ واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در آذربایجان غربی

همزمان با هفته بهزیستی ۴۸ واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود.

افتتاح ۴۸ واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در آذربایجان غربینبی زاده معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛  گفت: امسال همزمان با هفته بهزیستی ۴۸ واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در ۷ شهرستان استان افتتاح می‌شود.
وی افزود: از واحد‌های مذکور ۱۵ واحد در شهرستان ارومیه، ۱۰ واحد در شهرستان ماکو، ۸ واحد در شهرستان مهاباد، ۳ واحد در شهرستان پیرانشهر، ۲ واحد در شهرستان پلدشت، ۱۰ واحد هم در شهرستان‌های میاندوآب و سردشت افتتاح می‌شود.
نبی زاده در خصوص اعتبارات هزینه شده برای احداث واحد‌های مسکونی اظهار کرد: برای ساخت واحد‌های مسکونی در شهرستان ماکو بخاطر شرایط اقتصادی و بالا بودن هزینه‌های ساخت مسکن، از صفر تا ۱۰۰ درصد هزینه‌ها توسط سازمان بهزیستی پرداخت شده است؛ در خانواده‌هایی که دارای ۲ معلول می‌باشد ۳۰ میلیون تومان، برای روستاییان ۱۸ میلیون تومان و زنان سرپرست خانوار نیز ۸ تا ۱۰ میلیون تومان بصورت بلاعوض پرداخت شده است.
معاون معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی با اظهار اینکه امسال تا پایان خرداد ماه ۵۶ واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش احداث و واگذار شده است که برای ۲۴ واحد اقع در منطقه آزاد ماکو با ۵۸۴ میلیون تومان و برای مابقی نیز بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
فریور اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی که سازمان بهزیستی در زمینه مسکن دارد تمامی معلولان واجد شرایط از نعمت مسکن برخوردار خواهند شد.
انتهای پیام/ح


تامین مسکن برای مدد جویان بهزیستی آذربایجان غربی

برچسب ها: مسکن ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.