عسکری‌ زاده گفت: اجرای طرح فلورایدتراپی کودکان در دوره‌های 4 و 6 ماهه سبب کاهش پوسیدگی دندان‌های آنها در بزرگسالی می‌شود.

اجرای طرح فلورایدتراپی کودکان عامل کاهش پوسیدگی ندنانبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناهید عسکری‌ زاده عضو کمیته سلامت دهان و دندان انجمن دندان‌پزشکان عمومی ایران در حاشیه مراسم اولین همایش سراسری سلامت دهان انجمن دندان‌پزشکان عمومی ایران که در هتل المپیک برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فلوراید‌تراپی‌ یکی از اقدامات مهم برای کودکان و حتی نوجوانان محسوب می‌شود و به نظرم باید این کار بر اساس یک برنامه جامع در دوره‌های 4 و 6 ماهه انجام شود.

وی ادامه داد: اجرای برنامه فلورایدتراپی در کودکان سبب کاهش پوسیدگی دندان در زمان بزرگسالی‌ می‌شود و این طرح با همکاری همه جانبه وزارت بهداشت و مردم باید انجام شود.

عسکری‌ زاده گفت: انجام برنامه فلوراید‌تراپی‌ در دوره‌های 4 و 6 ماهه‌ باید به صورت مستمر ادامه پیدا کند تا ما شاهد ارتقای سلامت دهان و دندان باشیم.

وی یادآور شد: در انجام طرح فلورایدتراپی خانواده‌ها نقش مؤثری دارند و می‌توانند برای اجرای این طرح وزارت بهداشت و انجمن دندان‌پزشکان عمومی ایران را یاری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار