بهره برداری از 11 طرح اشتغالزایی ویژه معلولان از برنامه های بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات رسانی به معلولان و خانواده های آنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج ،مدیرکل بهزیستی کهگیلویهبهره برداری از 11 طرح اشتغالزایی ویژه معلولان و بویراحمد گفت:افتتاح 32 واحد مسکن معلولان، بهره برداری از 6 کلینیک مددکاری و بهره برداری از 11 طرح اشتغالزایی ویژه معلولان از برنامه های بهزیستی برای خدمات رسانی به معلولان و خانواده های هدف در هفته بهزیستی امسال است.
موسوی امجد با اشاره به اینکه این طرح ها با مشارکت و هزینه بخش خصوصی اجرا شده، ابراز داشت: برگزاری جشنواره معلولان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای معلولان، اجرای تئاتر خیابانی توسط معلولان و اعزام 10 معلول نخبه به تهران برای دیدار با جمعی از مسئولان اجرایی کشور از دیگر برنامه های هفته بهزیستی امسال در کهگیلویه و بویراحمد است.
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: پنج هزار نفر معلول و زن سرپرست خانوار در کهگیلویه و بویراحمد برای زیر پوشش قرار گرفتن پشت نوبت هستند که اقدام های لازم در این زمینه در حال پیگیری است.
وی افزود: انتظار می رود که دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مناسب سازی محیط برای تردد معلولان و دیگر قشرهای مردم این استان از جمله جانبازان، سالمندان و زنان باردار همکاری لازم را با بهزیستی استان داشته باشند.
 
موسوی امجد بیان کرد: بودجه سالانه بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از 380 میلیارد ریال سال 1395 به 430 میلیارد ریال در سال گذشته افزایش یافت.
 انتهای پیام/غ

افتتاح 32 مسکن خانواده های دو معلولی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.