رتبه اول خراسان رضوی در مناسب سازی معابر برای معلولین

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: سازمان بهزیستی نهادی اجتماعی است که متولی سیاست گذاری، مدیریت و ارائه خدمات تخصصی، حمایتی و اجتماعی به جامعه هدف خود است و همه دستگاه‌ها در قبال این سازمان مسئول هستند.

رتبه اول خراسان رضوی در مناسب سازی معابر برای معلولینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد رحیم نوروزیان معاون استاندارخراسان رضوی افزود:در خراسان رضوی فعالیت‌های خوبی در زمینه معلولین انجام شده است. این استان در مناسب سازی معابر ویژه معلولین در کشور رتبه اول را داراست و مناسب سازی فضای اداری برای این قشر نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد:در راستای حل مشکلات جامعه معلولین قانون جامع حمایت از معلولین در کشور وجود دارد که آئین نامه اجرایی آن در حال تدوین است که با اجرایی شدن آن بسیاری از مشکلات معلولین رفع خواهد شد.
 
معاون استاندار گفت:مراکز خیریه کمک شایانی به نیازمندان جامعه می‌کنند ولی اینکه آمار بالایی از فعالیت مراکز بدون مجوز قانونی ارائه می‌شود چیز خوبی نیست و این مراکز باید مجوز‌های لازم برای فعالیت خود را اخذ نمایند.

نوروزیان اولویت اصلی خراسان رضوی را ایجاد اشتغال دانست و افزود: عملکرد بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال بویژه به پرداخت تسهیلات جامعه هدف بهزیستی نسبتا مطلوب بوده، اما هنوز در این زمینه مشکلاتی داریم که باید مرتفع شود.

انتهای پیام//ف.ن
 
 

بهزیستی نهادی اجتماعی است که همه در قبال آن مسئول هستند

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.