رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: زهرا و سلیمه تنگستانی دو خواهر امدادگر این جمعیت چهار نفر را که در آب‌های ساحلی این بندر غرق شده بودند از مرگ حتمی نجات دادند.

خواهران امدادگر گناوه‌ای جان چهار نفر را از مرگ نجات دادندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالعلی صیادی روز چهارشنبه گفت : این امدادگران درهنگام شنا کردن در آب‌های ساحلی این بندر صدای ۲ مادر را که برای نجات فرزندانشان درخواست کمک می‌کردند، شنیده و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی اظهارداشت: این دو خواهر که سابقه فراگیری دوره‌های امداد و نجات و کمک‌های اولیه را در هلال احمر این شهرستان داشتند با واکنش سریع و بموقع کودکان ۹ و ۱۱ ساله غرق شده را از عمق آب دریا بیرون کشیده و از مرگ حتمی نجات می‌دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: بانوان امدادگر پس از نجات این کودکان، به کمک مادران آنان که در امواج دریا گرفتار و غرق شده بودند، شتافتند و همگی آنان را به سلامت به خشکی انتقال دادند.

وی گفت: یکی از این بانوان امدادگر بدلیل فشار وارد شده توسط غرق شدگان به وی از ناحیه گردن برای ساعت‌هایی در بیمارستان گناوه بستری و درمان شد.

انتهای پیام/م

۲ بانوی امدادگر گناوه‌ای چهار تن را از مرگ نجات دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.