نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: انقلاب اسلامی ایران با شعار نه شرقی و نه غربی پیروز شد و هدفش هم همین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهوری روسیه گفت: معظم له با نوشتن نامه و اعزام هیاتی به این کشور، توطئه‌های آمریکا و اروپا علیه نظام و انقلاب اسلامی را خنثی کردند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با شعار نه شرقی و نه غربی پیروز شد و هدفش هم همین است، ولی باید کشور‌های شرق مثل روسیه، ایران، هند و چین دارای وحدت رویه در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی باشند.

ناصری یزدی همچنین به اعزام هیات‌هایی از سوی رئیس جمهوری به برخی کشور‌های منطقه و جهان اشاره کرد و با قدردانی از این اقدام به اهمیت ارتباط با جهانیان و پیگیری مصالح کشور بر اساس اهداف عالیه نظام تاکید کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان ادامه داد: ارتباط با برخی کشور‌ها به منزله تکیه بر شرق و یا فلان کشور نیست و باید بر اساس شرایط و نیاز‌ها نسبت به تعامل و پیگیری مصالح انقلاب اسلامی اقدام کرد.

ناصری یزدی در ادامه به موضوع مهم خصوصی سازی و واگذاری برخی امور به بخش خصوصی توانمند، دلسوز، علاقه‌مند و مومن اشاره کرد و از اینکه برخی امور به افراد سودجو که به دنبال منافع شخصی هستند، ابراز ناخرسندی کرد.

به گفته امام جمعه یزد، کار خصوصی سازی و واگذاری برخی شرکت‌ها باید دقیق، تحت نظارت و برای رفاه حال عامه مردم و حل مسایل و مشکلات انجام گیرد و مسئولان امر نظارت عالیه داشته باشند.

استاد حوزه علمیه یزد به اهمیت نظارت درست بر واردات اجناس به کشور بر حسب نیاز واقعی مردم و جامعه اشاره و از مسئولان برای انجام وظایف خود در این بخش مهم قدردانی کرد.

امام جمعه یزد همچنین مبارزه عملی با قاچاق کالا و ارز را در تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایران و توجه به ظرفیت‌های داخلی بسیار ضروری دانست.

وی با اشاره به موضوع آب و برق و صرفه جویی مردم و استفاده مناسب از انرژی گفت: ادامه همکاری مردم و استفاده درست توسط مراکز دولتی در حل مشکلات جامعه بسیار موثر است.

ناصری یزدی همچنین به دهه کرامت و بیان فضایل و مناقب حضرت امام رضا (ع) اشاره و بر عمل به وظایف شرعی و انقلابی و دفاع در برابر توطئه‌های دشمنان انقلاب تاکید کرد.

انتهای پیام /ا

آین عبادی سیاسی نماز جمعه در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.