محرومیت اروپایی آث میلان لغو شد

دادگاه داوری ورزش (cas) حکم محرومیت میلان از حضور در رقابت های لیگ اروپا را ابطال کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  دادگاه داوری ورزش، حکم اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) مبنی بر محرومیت باشگاه آث میلان از شرکت در رقابت های فصل آینده لیگ اروپا را باطل کرد و به این ترتیب این تیم ایتالیایی می تواند در فصل 2019-2018 در این رقابت ها شرکت کند.
چندی پیش یوفا باشگاه میلان را به دلیل رعایت نکردن قانون «فیرپلی مالی» یا «بازی جوانمردانه مالی » به مدت دو فصل از حضور در رقابت های اروپایی محروم کرد و با توجه به راهیابی این تیم به رقابت های فصل آینده لیگ اروپا روسنری ها عملا نمی توانستند در این بازی ها شرکت کنند.
اما با اعتراض میلان به این حکم و شکایت به دادگاه ویژه ورزش، این دادگاه حکم خود را به نفع راه راه پوشان میلانی صادر کرد.

در پی جلسه استماع با باشگاه ایتالیایی در روز پنج شنبه، CAS روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که در حالی که تصمیم یوفا برای تحمیل مجازات درست بوده است، این مجازات باید بیشتر "متناسب" باشد و حکم محرومیت بسیار شدید و بیش از اندازه بوده است.

مجازات های باشگاه میلان ممکن است شامل جریمه نقدی یا محدویت تیمی برای رقابت های فصل آینده اروپا باشد.
میلان با کسب عنوان ششم لیگ سری آ ایتالیا به لیگ اروپا راه یافت و این تصمیم به این معناست که آنها از مرحله گروهی کار خود را آغاز خواهند کرد.

به این ترتیب فیورنتینا که امیدوار بود با محرومیت میلان،به جای این تیم در لیگ اروپا حضور یابد، فصل آینده در این رقابت های اروپایی شرکت نخواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

 


انتهای پیام/


محرومیت میلان بخشیده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار