آث میلان از لیگ اروپا محروم شد

تیم فوتبال آث میلان ایتالیا به مدت 2 فصل از حضور در رقابت های اروپایی محروم شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یوفا ،باشگاه آث میلان ایتالیا را  به دلیل رعایت نکردن قوانین «فیرپلی مالی» یا «بازی جوانمردانه مالی» به مدت 2 سال از حضور در رقابت‌های اروپایی محروم کرد.

« اتاق قضایی نهاد کنترل مالی باشگاه ها» (CFCB) امروز برای بررسی اوضاع مالی روسنری ها تشکیل جلسه داد و با اتشار اطلاعیه ای اعلام کرد این باشگاه در 2 فصل آینده یعنی فصل 2019/2018 و فصل 2020/2019 نمی تواند در رقابت های اروپایی شرکت کند.
هنوز جزئیات بیش‌تری در این باره داده نشده اما میلان می‌تواند با شکایت به دادگاه داوری ورزش یا CAS درخواست تجدید نظر کند.
میلان موفق شده بود به مرحله گروهی لیگ اروپا راه یابد، اما اکنون از این مسابقات کنار گذاشته شده است، بنابراین آتالانتا از دور مقدماتی بالا آمده و جایگزین این تیم خواهد شد.

حال باید دید آیا با رفتن آتالانتا به مرحله گروهی ،فیورنتینا می تواند در مرحله پلی آف جایگزین این تیم شود یا نه.
روسنری ها اعلام کرده اند که به cas شکایت خواهند ککرد اما گزارش ها حاکی از آن است که یوفا کار خود را با دقت انجام داده تا تجدید نظر در حکم صادره بسیار دشوار شود.
این می تواند به عنوان سخت ترین مجازات مطرح شده در قوانین فیرپلی مالی محسوب شود و گفته می شود که یوفا از میلان به عنوان یک نمونه استفاده می کند تا به باشگاه های دیگر مانند پاریس سن ژرمن اخطار دهد که آنها هم به دام واهند افتاد.
انتهای پیام/


محرومیت میلان از لیگ اروپا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار