حوادث رانندگی در جاده‌های استان فارس ۱۰ زخمی برجای گذاشت.

کوروش آزادی مسئول اورژانس کوار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز اورژانس ۱۱۵ و ارائه گزارش مبنی بر مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی یک دستگاه خودور  پژو ۴۰۵ در محور کوار-شیراز، بلافاصله امدادگران اورژانس به محل سانحه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه آمبولانس اعزامی اورژانس در کمتر از پنچ دقیقه به محل حادثه رسیده و سریعاً اقدامات اولیه درمانی را برای مصدومان انجام دادند، ادامه داد: مصدومان این تصادف پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان کوار اعزام شدند.

آزادی تصریح کرد: حال عمومی مصدومان مطلوب گزارش شده است.

مهدی فرجی مسئول اورژانس شهرستان سپیدان  نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در حادثه رانندگی که ساعت ۱۷:۳۱ بعداز ظهر امروز بر اثر برخورد دو خودروی پراید در جاده سپیدان (دوراهی چله گاه)، رخ داد ۵ نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه نیروی‌های امدادی به همراه یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و به امدادرسانی پرداختند، اظهار داشت: یک مصدوم این تصادف با کمک تکنسین‌های اورژانس به صورت سرپایی در محل مداوا شدند و ۴ مجروح دیگر به بیمارستان سپیدان منتقل شدند.

مسئول اورژانس شهرستان سپیدان به تمامی رانندگان توصیه کرد که قوانین و مقررات راهنمائی را رعایت و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند که در صورت بروز هرگونه حادثه بتوانند به راحتی وسیله نقلیه را کنترل نمایند و افراد و عواملی که در سطح معابر فعالیت و توقف دارند از علائم و تجهیزات هشدار دهنده کافی جهت هشدار به رانندگان عبوری استفاده کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر نباشیم.

شهرستان کوار در ۵۱ کیلومتری شرق و شهرستان سپیدان در ۷۵ کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

تصادف در جاده های فارس حادثه ساز شد

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار