امام جمعه موقت تهران گفت : امروز موشک های ما قدرت کشورهای دیگر را تقویت می کند و قدرت دفاعی ما سوریه و حزب الله لبنان را نجات داده است.

موشک‌های ما باعث تقویت قدرت کشور‌های دیگر می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در مهدیه امام خامنه ای (مدظله) افزود : اما امروز توان موشکی ما دشمن را می‌ترساند و جرئت حمله به ایران را ندارد حضرت آقا در نهایت اقتدار به دشمن می‌گویند، اگر شما یک موشک بزنید ما 10 تا به شما می‌زنیم؛ این نشان دهنده اقتدار کشور ماست.

 

وی تصریح کرد: کسانی که فکر می کنند آمریکا و اروپا مشکلات را حل می کنند به امام رضا(ع) اعتقاد ندارند.

 

 امام جمعه موقت تهران گفت : دشمنان نمی خواهند ما موشک داشته باشیم تا بتوانند آب و خاک ما را از بین ببرند تا مردم عاجز و تسلیم شوند اما چه کسی با تسلیم شدن موفق شده است، ما با یک دشمن بی رحم مواجه هستیم .

 

  آیت الله صدیقی با اشاره به ایام دهه کرامت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) افزود: حضرت موسی بن جعفر(ع) اسم ایشان را فاطمه(س) گذاشتند اما لقب معصومه را امام رضا(ع) به خواهر گرامیشان اختصاص دادند تا مردم بدانند این فاطمه(س) همان حضرت فاطمه زهرا(س) است که هیچ گواه و حجابی بین او و خدایش نبود.

 

وی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) هر کسی را دوست دارد نشانه این است که خدا با او دوست است و در واقع رضایت حضرت فاطمه(س) نشانه رضایت خدا و غضب ایشان نشانه غضب خداست .

 

امام جمعه موقت تهران گفت:حضرت فاطمه معصومه(س) مانند حضرت زهرا(س) شفیع تمام شیعیان در روز قیامت هستند؛ همچنین امام رضا(ع) به سعد اشعری قمی می فرمایند: حضرت معصومه(س) امانتی است که من در نزد شما گذاشتم.

 

آیت الله صدیقی افزود: لقب این امام بزرگوار رضا است که مختص ایشان است اگر چه تمامی ائمه بر طبق آیه یا ایتها النفس المطمئنه  دارای نفس مطمئنه  و راضی به قدر خدا بودند.

 

وی تصریح کرد: مامون می خواست قداست امام رضا(ع) را باز از بین ببرد لذا پیشنهاد ولایت عهدی به ایشان داد اما در نهایت موجب شد تا امام رضا(ع) در نیشابور با حدیث سلسله الذهب اجازه ندهند این نقشه مامون اجرایی شود .

 

امام جمعه موقت تهران گفت: عده ای برجام را راهگشای مشکلات اقتصادی  مطرح کردند اما بدتر شد ، حالا می خواهند کاری کنند در برجام دوم ما کاری با سوریه و عتبات عالیات نداشته باشبم تا به راحتی بتوانند حرم ائمه را تخریب کنند و در داخل داعش را راه بیندازند و جنگ را به داخل کشور بکشانند .

 

انتهای پیام // ف.ک

 

امروز توان موشکی ما دشمن را می ترساند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.