معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار تایباد گفت: در حال حاضر ۴۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده برای ۱۸۶ نفر در این شهرستان اشتغال ایجاد کرده است.

۴۱ میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال در تایبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حامد قربانی، معاون سیاسی. امنیتی و اجتماعی فرماندار تایباد افزود:به منظور ایجاد اشتغال پایدار در روستا‌های این شهرستان مرزی از ابتدای سال جاری تاکنون 41 میلیارد و 630 میلیون ریال به توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری این منطقه اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد:سال گذشته نیز 15 میلیارد و 250 میلیون ریال در حوزه مشاغل خانگی به متقاضیان واجدالشرایط در این شهرستان تعلق گرفت که 95 درصد آن در قالب 94 طرح جذب و برای 300 نفر اشتغال ایجاد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار تایباد گفت: سال گذشته سه هزار و 309 اشتغال برای این شهرستان تعهد ایجاد شده بود که تا پایان سال 52 درصد آن به میزان هزار و 722 نفر محقق شد که در سال جاری این رقم هزار 542 نفر تعیین شده است.

قربانی افزود: 380 میلیارد ریال اعتبار در حوزه اشتغال فراگیردر شهرستان تایباد اختصاص یافته است که بیشترین اعتبارات اختصاص یافته در حوزه مشاغل خانگی است.

انتهای پیام//ف.ن


بیش از 41 میلیارد ریال به اشتغال روستاییان تایباد پرداخت شد

برچسب ها: فرمانداری ، تایباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.