معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: شهرستان تایباد 110 شهید در راه انقلاب تقدیم کرده است و این شهرستان الگویی مناسب برای وحدت، همدلی و همزیستی مسالمت آمیز بین شیعیان و اهل سنت است.

تایباد الگویی مناسب برای وحدت، همدلی و همزیستی بین شیعه و اهل تسنن استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در نشست شورای اداری تایباد افزود: امنیت حاکم در کشور حاصل خون شهدا، تلاش نیروی‌های امنیتی و انتظامی و وحدت و اتحاد مردم است وبخش عمده‌ای از امنیت حاکم در مناطق مرزی کشور نیز حاصل همکاری، همدلی و اتحاد شیعیان و اهل تسنن ساکن در این مناطق است.

وی با اشاره به اینکه کشور ما دارای تمدن و پشتوانه بسیار قوی است تصریح کرد: در طول تاریخ، هرگاه کشورمان در مسیر پیشرفت گام برداشته است دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم همواره توطئه کرده اند تا مانع پیشرفت کشور شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: کاهش تورم به کمترین میزان و تک رقمی شدن آن، طرح تحول سلامت، افزایش سن امید به زندگی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، اقدامات مربوط به محیط زیست، توجه به احزاب و سازمان‌های مردم نهاد، ایجاد بی سابقه فرصت‌های شغلی و مثبت شدن تراز تجاری از دستاورد‌های دولت تدبیر و امید بوده است.

نوروزیان افزود: برخی افراد با نادیده گرفتن این موارد و بزرگنمایی برخی مشکلاتی که اخیرا در پی فشار‌های آمریکا و تحریم‌های جدید بوجود آمده امید و اعتماد مردم را تخریب می‌کنند و برخلاف منافع ملی اقدام می‌نمایند.

وی تصریح کرد: کار شبانه روزی، احترام و تکریم مردم، صرفه جویی در تمامی زمینه‌ها و رعایت الگوی صحیح مصرف رمز عبور از مشکلات پیش رو می‌باشد.
 

انتهای پیام//ح.ص
 

سفر یک روزه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی از تایباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.