اغتشاشات  صورت گرفته در بازار و دی ماه سال گذشته  کار یک شبکه نفوذی بود/در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی یک نفر از بخش خصوصی حضور ندارد/ مگر می‌شود دولتی که داعش را از پای می‌آورد از چند اختلال‌گر و صراف بترسد؟قائم مقام حزب موتلفه گفت: دولت باید با اتخاذ سیاست‌های صحیح، عناصر نفوذی و متخلفان را به دست قوه قضاییه بسپارد و تنها به شعار بسنده نکند.

اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت مبنی بر محوریت تیم اقتصادی دولت اظهار کرد: امروز همگان شاهد مشکلات اقتصادی هستند و شکی وجود ندارد که اقدام جدی در زمینه حل این چالش صورت نگرفته و طبعا تیم اقتصادی دولت  باید مصمم به حل معضلات پیش رو بپردازد.

وی افزود: مردم دولت را مسئول حل چالش های اقتصادی می‌دانند ،البته با تمام مشکلات همچنان پای نظام و رئیس جمهوری که برگزیده‌اند ایستاده‌اند و اغتشاشات اخیر صورت گرفته در بازار و دی ماه سال گذشته نیز کار یک شبکه نفوذی بود.

بادامچیان تصریح کرد: یکی از اشکالات وارده به تیم اقتصادی دولت این است که در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود، حتی یک نفر از بخش خصوصی حضور ندارد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: دولت گاهی نوسانات نرخ ارز را به مافیا و عده ای صراف نسبت می‌دهد که این امر قابل قبول نیست مگر می‌شود دولتی که داعش را از پای  در می‌آورد از چند اخلال‌گر و صراف بترسد؟

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در تهیه نقشه راه اقتصاد باثبات خاطرنشان کرد: نقشه راه اقتصاد باثبات باید با هم‌اندیشی دولت، اندیشمندان و بخش خصوصی تهیه شود، وقتی کسی از رانت استفاده می کند، می‌توان از او خواست که به تدوین نقشه راه اقتصادی برای کشور بپردازد؟ وضعیت کنونی کشور امثال لاجوردی‌ها را می‌طلبد که پای کار بیایند و اجازه سوءاستفاده به احدی را ندهند.

بادامچیان گفت: شهید لاجوردی حقوق نمی‌گرفت و هزینه زندگی‌اش را  نیز برادرش تقبل می‌کرد پس بدیهی است که نجومی‌بگیر درد مردم کشور را در نمی یابد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: دولت اگر از بخش خصوصی همراهی نگیرد سکانداری کشور یک طرفه می‌شود به همین دلیل است که امام خمینی(ره) جبهه جنگ را  با همکاری مردم اداره می کرد تا جایی که صدام و آمریکا نتوانستند جمهوری اسلامی را سرکوب کنند و اکنون نیز دولت باید با درس گرفتن از گذشته بخش خصوصی را پای کار بیاورد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به لزوم برخورد با فاسدان و متخلفان اقتصادی بیان کرد: دولت باید با اتخاذ سیاست‌های صحیح، عناصر نفوذی و متخلفان را به دست قوه قضاییه بسپارد  چرا که مردم انتظار دارند که اگر فردی مرتکب خلافی شده با وی برخورد شود لذا دولت نباید تنها به شعار بسنده کند.

بادامچیان در پایان خاطرنشان کرد: قوه قضاییه زمانی می‌تواند ورود پیدا کند که فساد ایجاد شده باشد اما دولت وظیفه دارد که با اتخاذ سیاست‌های صحیح تنها به افرادی اجازه ورود به کابینه دولت را بدهد که در پاکدستی آنها شکی وجود ندارد.

گفتنی است که اخیرا رهبر معظم انقلاب در نشستی که با حضور رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار شد، با تأکید بر توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی با برخورداری از روحیه انقلابی و مجاهدت، کار و تلاش شبانه‌روزیِ مسئولان و همکاری و همراهی آحاد مردم، شرایط و الزامات استمرار پیشرفت و حرکت پر شتاب به سمت اهداف را بیان کردند.

انتهای پیام/

فاطمه سیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
باید بشدت با این ها برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۴۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
خدا خودش رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
همه متخلفین باید اعدام ومجازات شوند
آخرین اخبار