مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده جشنواره ملی داستان کوتاه ورزیل آذرماه امسال در شهرستان مشگین‌شهر استان اردبیل برگزار می‌شود.

سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های انجام شده جشنواره ملی داستان کوتاه ورزیل آذرماه امسال در اردبیل برگزار می‌شود که در این زمینه باید اقدامات لازم انجام شود تا بتوانیم به نحوی احسن و شایسته شاهد برگزاری این جشنواره باشیم.

وی بیان کرد: این جشنواره با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان، مؤسسه فرهنگی و هنری گلشن و آبدرمانی وله‌زیر برگزار می شود که علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 15 مهرماه امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزاری این جشنواره را فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادهای نو در زمینه داستان کوتاه دانست و افزود: در کنار کشف و شناسایی استعددهای در این زمینه، برگزاری جشنواره می‌تواند زمینه‌ساز حمایت از هنرمندان و نویسندگان داستان و داستان کوتاه در استان شود.

اسحاقی تصریح کرد: استان اردبیل در زمینه ادبی استعدادهای خوبی دارد که کسب عنوان‌های مختلف کشوری و استانی بیانگر این موضوع و استعدادها و توانمندی‌های شاعران و نویسندگان استان بوده و باید تلاش کنیم تا با برگزاری رویدادهای ادبی زمینه برای شکوفایی هر چه بیشتر این استعدادها را فراهم آوریم.

وی برپایی جشنواره‌ها و رویدادهای ادبی را از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌ها در استان برشمرد و گفت: با توجه به نقش و اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی در توسعه فرهنگی و ادبی استان و شناسایی و معرفی استعدادها در این حوزه تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم شاهد میزبانی هر چه بیشتر از این رویدادها بوده و از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در این استان برای برگزاری این جشنواره‌ها بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ع

جشنواره ملی داستان کوتاه ورزیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.