مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد:

160 کهگیلویه و بویراحمدی به حج تمتع اعزام می‌شوند

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 160 نفر از مردم استان که تا پایان دیماه سال 85 برای اعزام به خانه خدا ثبت‌نام کرده بودند به حج اعزام می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج ، رحمان فاضلی با اشاره به160 کهگیلویه و بویراحمدی به حج تمتع اعزام می‌شوند اعزام 160 نفر از مردم کهگیلویه و بویراحمد به حج تمتع امسال گفت: بعد از حج سال گذشته با آسیب‌شناسی دقیق برای برگزاری عزتمند حج سال 97 برنامه‌ریزی شد و تمهیدات لازم برای اسکان، تغذیه، بهداشت و درمان، حمل و نقل و بیمه زائران به خوبی صورت گرفت و مقدمات کار فراهم شد.
مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اعزام 160 نفر از مردم استان به حج اظهار کرد: این افراد تا پایان دیماه سال 85 ثبت‌نام و ودیعه‌گذاری کرده بودند که شرایط اعزام آنها به سرزمین وحی امسال فراهم شد.
وی همچنین در خصوص شبهات مطرح شده در خصوص مصرف ارز 4200 تومانی برای زائران گفت: ارز مورد نیاز با برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت تا پایان سال 96 خریداری و تامین شده بود و هیچ ارتباطی به مسائل فعلی موضوع ارز ندارد.
این مسؤول عنوان کرد: حجاج برای انجام این سفر الهی کاملا آماده هستند که با انجام جلسات منظم آموزشی و تامین اقلام فرهنگی و ضروری سفر، همه امور به خوبی اجرا شده است.
فاضلی از خرید کالای ایرانی توسط حجاج در سال حمایت از کالای ایرانی خبر داد و افزود: با توجه به شعار سال، حجاج با هم عهد بستند که سوغاتی و هدایای خود را با خرید کالای ایرانی و قبل از سفر انجام دهند تا ضمن حمایت از تولید کنندگان داخلی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کالای ایرانی عمل کنند.
وی خاطرنشان کرد: زوار خانه خدا با پذیرش انجام طواف نیابتی برای 1880 شهید گلگون‌کفن استان، در امور خیر مانند تحت پوشش قرار دادن ایتام با هماهنگی کمیته امداد حضرت امام(ره) مشارکت می‌کنند.
منبع:فارس
انتهای پیام/غ

اعزام حجاج کهگیلویه وبویراحمد به خانه خدا

برچسب ها: حج تمتع ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.