رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع ماهی در بازار را اعلام کرد.

آخرین تحولات بازار مرغ و ماهی/قیمت هر کیلو مرغ 8950 تومانمهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 6 هزار،مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 8 هزار، توزیع درب واحد های صنفی 8 هزار و 150 و خرده فروشی 8 هزار و 950 تومان است.

به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 7 هزار و 150 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 8 هزار و 150 تومان است.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: نرخ هر کیلو سینه با کتف 14 هزار، سینه بدون کتف 15 هزار و فیله مرغ 17 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی قیمت مرغ در روزهای آتی را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی عرضه،امکان کاهش قیمت مرغ در بازار وجود ندارد و در صورت بهبود تقاضا پیش بینی می شود که نرخ مرغ ناشی از کمبود عرضه دستخوش تغییر و تحولاتی قرار گیرد.

وی از ثبات نرخ ماهی در بازار خبر داد و افزود: هم اکنون قیمت هر کیلو سفید پرورشی19هزار، شیرنیزه ای 25 هزار، تیلاپیا 24 هزار، حلوا سیاه 37 هزار، شیرجنوب 45 هزار، قزل آلا 13 هزار،کپور 16 هزار،سالمون نروژ 62 هزار، سنگسر طلایی 29 هزار و راشگو جنوب 60 هزار تومان است.

یوسف خانی در پایان تصریح کرد: باتوجه به کاهش تقاضا برای خرید ماهی، پیش‌بینی می‌شود که قیمت ماهی تا پایان فصل تابستان در بازار تغییری نداشته باشد.

انتهای پیام/

ثبات نرخ ماهی تا پایان فصل تابستان در بازار ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
الان مسئول مملکتی میاد میگه مردم هیچ نگران نباشند این حباب و عادت میکند مثل قبلی ها که حباب بود ودیدید و عادت کردید ...........الا برکت اله
آخرین اخبار