مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از ثبت اطلاعات ۸۸۴۰۱ نفر شاغل جدید در سامانه رصد اشتغال خبر داد.

محمدحسین ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۳۹۱ تاکنون اطلاعات ۸۸۴۰۱ نفر شاغل جدید در سامانه رصد اشتغال ثبت گردیده است گفت: همچنین تاکنون ۳۷۲۲ نفر در سامانه کارا ، سامانه ثبت نام متقاضیان تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی، عشایری، ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۹۲ نفر در طرح اشتغال فراگیر و ۳۱۳۰ نفر در طرح اشتغال روستایی ثبت نام کرده و در مجموع ۱۹۲۵ طرح مورد بررسی قرار گرفته است.

 ریاحی، با اشاره به اینکه برای ثبت نام در طرح اشتغال فراگیر هیچ محدودیتی برای متقاضیان حقیقی و حقوقی جهت ثبت نام وجود ندارد افزود : در طرح اشتغال روستایی کارمندان دولت منع قانونی داشته و نمی توانند ثبت نام نمایند و همچنین اجرای طرح طبق قانون اشتغال روستایی باید در روستا باشد.

وی در ادامه تصریح کرد : تاکنون شهرستان خاتم با ثبت حدود ۷۶۴ نفر در هر دو طرح اشتغال فراگیر و روستایی بالاترین آمار ثبت نام را به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد :متقاضیان می توانند با مراجعه به دو سامانه رصد و کارا ثبت نام خود را انجام داده و با دریافت پنل کاربری مراحل گردش کار پرونده خود را رصد نمایند.

لازم بذکر است سامانه رصد به منظور نظارت مستمر، مستقیم و موثر بر فرآیند ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در کشور و سامانه کارا با هدف ثبت نام متقاضیان تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی، عشایری در راستای اجرای قوانین اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی از ابتدای سال ۹۱ از سوی  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی و امکان ثبت اطلاعات شاغلین جدید به صورت آنلاین در آن فراهم شده است.

انتهای پیام/ی

ثبت نام در طرح اشتغال فراگیر با مراجعه به دو سامانه رصد و کارا

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار