مدیر آموزش‌وپرورش کاشمر گفت: به‌دلیل کمبود فضای آموزشی 24 مدرسه این شهرستان به‌صورت دو نوبتی اداره می‌شود.

24 مدرسه در کاشمر دو نوبتی اداره می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش کاشمر افزود: با افزایش یک‌پایه به هنرستان، شاهد افزایش 30 درصدی دانش‌آموزان در هنرستان‌های کاشمر هستیم که شاهد رشد 700 نفری در پایه اول و سایر پایه‌های تحصیلی بودیم.

وی با اشاره به اینکه با وجود اینکه به‌ لحاظ فضا و نیرو با کمبود مواجه هستیم تصریح کرد:این افزایش جمعیت دانش‌آموزی فشار مضاعفی بر برنامه‌ریزان وارد کرده است.

مدیر آموزش‌وپرورش کاشمر گفت: در سال تحصیلی جدید 25 مدرسه درگیر جابجایی خواهند شد، تلاش می‌کنیم دو پروژه بزرگ با پیشرفت 90 درصدی برای اول مهرماه تکمیل و بهره‌برداری برسد.

طاهریان با تأکید بر این‌که در 2 سال اخیر با افزایش 2 هزار نفری دانش‌آموز کارنامه موفقی در زمینه سازمان‌دهی نیرو‌ها و فضا‌ها داشتیم و همواره در این راستا تلاش می‌کنیم تا مدارس 2 شیفته را از گردونه خارج کنیم، افزود: طرح سال ساماندهی نیروی انسانی که از چند سال قبل آغاز شده با سیاست‌های انقباضی دولت همراه شده است به‌طوری‌که با بازنشستگی 214 نفر از نیرو‌ها تنها 30 نفر جایگزین آن شده و در این خصوص مجبور شدیم کمبود‌ها را از طریق موظف کردن مدیر و معاونین مدارس و یا ادغام کلاس‌های درس جبران کنیم.
 
 
انتهای پیام//و.ت
 

با کمبود نیرو و فضا در سیستم آموزشی کاشمر مواجه هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.