معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی ازپرداخت بدهی‌های دولت به پیمانکاران طرح‌های عمرانی از طریق اسناد خزانه خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدحسن زدا، معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: دولت بدهی‌های خود به پیمانکاران طرح‌های عمرانی را از طریق اسناد خزانه پرداخت می‌کند.

محمدحسن زدا روز دوشنبه در کارگروه تامین اجتماعی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد گفت: این اسناد خزانه به تاریخ سررسید سال آینده بود که شامل جریمه می‌شد.

وی افزود: این موضوع که اسناد شامل جریمه می‌شدند با هدف کمک به تولید و صنعت در هیات مدیره تامین اجتماعی مطرح و مقرر شد جریمه پرداخت اسناد خزانه متوقف شود.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه مصوبه مربوطه تهیه شده و تا ۱۰ روز آینده ابلاغ می‌شود، افزود: ذیحسابان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی اسناد خزانه را ارائه دهند تا مشکل پیمانکاران مربوطه برطرف شود.

وی اظهارداشت: تاکنون حق بیمه قرارداد‌های غیرعمرانی ۷.۸ بوده است که به ۶.۶ برابر با قرارداد‌های عمرانی تعدیل شد.

زدا تصریح کرد: در پیمان‌های حمل مواد نفتی و حمل برا و مسافر که تا ماه قبل هفت درصد ضریب بیمه بود به چهار درصد تقلیل یافت.

وی اظهار داشت: مسایل بانکی، بیمه و مالیاتی فعالان اقتصادی لرستان فردا در حضور نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری و هیات همراه در پنج کارگروه مالیاتی، بازآفرینی شهری پایدار، تامین اجتماعی، بانکی، ارتقای سیستم‌های کشت، نگهداری، بسته بندی و صادرات محصولات کشاورزی و کارگروه کسب و کار‌های نوپا و دانش بنیان بررسی خواهند شد.

انتهای پیام/ب

بدهی دولت به پیمانکاران عمرانی پرداخت می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.