سفیر امارات در واشنگتن گفت با نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد درباره عقب نشینی کامل نیرو‌های اماراتی از یمن گفتگو کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، یوسف العتیبه، سفیر امارات در واشنگتن اعلام کرد با نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد درباره عقب نشینی کامل نیرو‌های اماراتی از یمن گفتگو کرده است.

یوسف العتیبه گفت: در دیدار با مارتین گریفیتس، نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن پایان جنگ در یمن و عقب نشینی کامل نیرو‌های اماراتی از این کشور را بررسی کردیم.

در حالی که منابع یمنی از حمایت‌های گسترده آمریکا از ائتلاف متجاوز سعودی در تهاجم به این کشور گزارش می‌دهند العتیبه مدعی شد امارات در یمن از طرف دولت کنونی آمریکا حمایت چندانی نشده است با این حال به عملیات نظامی خود در یمن ادامه داده است.

العتیبه گفت: «هدف بسیاری از اعضای ائتلاف خروج از یمن است، روز گذشته با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار کردم، محور گفتگوی ما درباره راهکار‌هایی برای پایان دادن به جنگ یمن و بازگشت نیرو‌های ما به امارات بود.»

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، سازمان ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
نظام
۰۲:۵۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
درود بر مظلومان نترس پیروزی بزرگ نزدیک است فقط ۳ ماه دکه تا ۱۳ آبان یا همون ۴ نوامبر...کاخهای عنکبوتی باید یکی پس از دیگری خراب شوند این وعده خداس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
درود بر ارتش یمن
آخرین اخبار