شرکت سامسونگ اعلام کرد تعداد فروش دستگاه‌های Galaxy J8 و Galaxy J6 در بازار هند به دو میلیون دستگاه رسیده است.

فروش J8 و J6 سامسونگ در هند به دو میلیون دستگاه رسید +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ به تازگی درباره بازار هند خود خبری را منتشر کرده  مبنی بر اینکه تعداد فروش دستگاه‌های Galaxy J8 و Galaxy J6 این شرکت به 2 میلیون رسیده است. این کمپانی همچنین ادعا کرده که مدل‌های جدید سری J سامسونگ در روز 50هزار نفر را به خود جذب کرده‌اند و این در حالی است که Galaxy J6 در 22 ماه می به بازار عرضه و Galaxy J8 هم اوایل این ماه میلادی راهی بازار هند شد.

Galaxy J6 اولین گوشی میان‌رده سامسونگ بود که با فناوری نمایشگر Infinity Display، نسبت تصویر 18.5:9 و AMOLED معرفی شد. این دستگاه با پردازنده سامسونگ Exynos 7870 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی کار می‌کند و دارای یک شیار کارت حافظه است. دوربین اصلی این دستگاه هم دارای لنز 13 مگاپیکسلی است. قیمت این گوشی در بازار هند 233 دلار است.

از طرفی دیگر، Galaxy J8 با دوربین دوگانه و صفحه نمایش بزرگتری تولید می‌شود ولی همان نسبت تصویر Infinity Display را نگه می‌دارد. پردازنده این دستگاه Snapdragon 450 است که با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی هماهنگ شده است و از طریق کارت حافظه می‌توان حافظه دستگاه را بالا برد. دوربین پشتی این دستگاه دارای لنزهای 16 و 5 مگاپیکسلی است. همه این مجموعه سخت‌افزار از باتری 3500 میلی‌آمپری نیرو می‌گیرند و در مجموع قیمت آن در بازار هند 280 دلار است.

گفتنی است؛ گوشی‌های J6 و J8 سامسونگ در کارخانه شهر نویدای هند تولید شده‌اند که این ماه مجددا افتتاح و گسترش داده شد تا بزرگترین کارخانه تولید اسمارت‌فون جهان باشد.

فروش J8 و J6 سامسونگ در هند به دو میلیون دستگاه رسید +تصاویر

فروش J8 و J6 سامسونگ در هند به دو میلیون دستگاه رسید +تصاویر

انتهای پیام/

فروش دو میلیون دستگاه Galaxy J8 و Galaxy J6 +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mani
۱۷:۳۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
خیلی عالی ازتون مچکرم
Iran (Islamic Republic of)
Mani
۱۷:۳۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
خیلی عالی ازتون مچکرم