مسؤ لین استان در پیام هایی جداگانه درگذشت جانباز 40 درصد سرایانی، حاج رضا سیف الهی را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ امیرحسنخانی نماینده فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در پیام خود آورده است: سیف الهی عزیز مصداق مؤمنی بود که بر عهد خود وفادار ماند و در انتظار شهادت سالها سرود " و منهم من ینتظر" سر داد. 

سرافرازی آن بزرگ مردی كه سالیان سال مشقت های به یادگار مانده از جبهه و جنگ را با جان و دل پذیرفت و عاشقانه و بی ریا برای توسعه منطقه و شهرستان سرایان همت و تلاش نمود و امروز در آستانه فرخنده سالروز میلاد علی بن موسی الرضا (ع) با عروج ملكوتي خود و كسب فيض شهادت،  نوای عشق و ايثار را زمزمه ای ديگر نمود.
 
اینجانب برخود لازم می دانم عروج ملکوتی جانباز سرافراز حاج رضا سیف الهی را به خانواده محترم ایشان و امت وفادار و هميشه در صحنه شهرستان سرایان تسلیت عرض کنم و ضمن آرزوی علو درجات، صبر جميل برای تمامی دوست داران ایشان را از درگاه ايزد منان مسئلت نمایم.

حاج رضا سیف الهی سال 61 در عملیات بیت المقدس در اثر اصابت تیر و ترکش، جانباز شد و روز گذشته پس از گذشت 36 سال از جانبازی اش، در سن 58 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
 
همچنین محمدعلی عبدالله زاده، معاون حقوقی و پارلمانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در پیامی با تسلیت درگذشت این جانباز فداکار نوشته است:  کشور سرافراز و ملت غیور ایران اسلامی، همه ی عزت، سربلندی، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاوری ها، فداکاری ها و ایثارگری های بزرگ مردانی است که در پیروی از اهل بیت پیامبر (ص) به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تفسیرگر واقعی واژه ایثار شده اند.
 
بدون تردید حماسه فداکاری ها و از خودگذشتگی های جانبازان سرافراز در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان انتقال خواهد یافت.

اسماعیلی، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی نیز در پیامی درگذشت جانباز 40 درصد سرایانی را تسلیت گفت.

انتهای پیام/ ط آ

درگذشت جانباز 40 درصد سرایانی

برچسب ها: جانیازان ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.