شب گذشته پرچم خورشید خراسان به کانون پرورشی فکری کودکان رسید و حال و هوای کودکان را امام رضایی کرد.

 ستاد خبری زیر سایه خورشید خراسان جنوبی، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: در بدو ورود خدام رضوی، کودکان با خواندن شعر کوتاهی در وصف امام رضا(ع) و دادن شاخه گل سرخ از کاروان حامل پرچم رضوی استقبال کردند.

خدام رضوی با مداحی و خواندن صلوات خاصه دل های کودکان را راهی مشهدالرضا کردند و در ادامه نیز کیکی توسط خدام رضوی برش داده و بین کودکان تقسیم شد.

حمیدی مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در این مراسم افزود: خدام رضوی با حضور در کانون پرورشی و فکری، دل های کودکان و نوجوانان را به پنجره فولاد امام هشتم گره زدند.


وی  بیان کرد:گسترش و تعمیق محبت اهل بیت(ع) یکی از اهداف اصلی کاروان است و پرچم سبز رضوی در میان قشر کودکان و نوجوانان اثرگذاری بیشتری دارند.


حمیدی گفت: خدام حرم مطهر امام هشتم، عطر رضوی را به کودکان رساندند و بسیاری از موارد با حضور خدام رضوی به آسانی به آستان قدس انتقال داده می شود.

مدیرکل کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ادامه داد: اهل بیت(ع) باید برای ما در زندگی الگو باشند و باید بتوانیم سبک زندگی رضوی را پیاده کنیم.

حمیدی با بیان اینکه خدام رضوی زیارت از راه دور را فراهم می کنند، تصریح کرد: هر چه داریم از ائمه اطهار(ع) است و باید فرهنگ اهل بیت(ع) را گسترتش دهیم.

انتهای پیام / ط آ

کودکان و نوجوانان  کانون پرورش فکری پرچم حرم امام رضا را زیارت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.