کاروان خدام حرم ثامن الائمه(ع) شامگاه دوشنبه در برنامه تلویزیونی زنده "شب های زعفرانی" و برنامه رادیویی"رادیو شب" از شبکه استانی خاوران حضور یافتند.

ستاد خبری زیر سایه خورشید خراسان جنوبی، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: کاروان خدام رضوی در این برنامه ها ضمن مرثیه سرایی به بیانی از کرامت امام رضا(ع) پرداختند.

مبلّغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در این برنامه های تلویزیونی و رادیویی اظهار داشت: در چند روزی که در استان خراسان جنوبی حضور داشتیم این ابراز ارادت مردم به ساحت مقدس امام رضا(ع) را پررنگ دیدیم.

حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه احساسات مردم قابل توصیف نیست، بیان کرد:‌ پرچم شاید یک پارچه معمولی باشد اما وقتی جنبه توحیدی بگیرد این پرچم جنس دلدادگی و استجابت دعای مردم را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه حضور کاروان خدام رضوی در مناطق مختلف کشور برای مسؤولان، مبلغان و نخبگان و فرهیختگان دارد، افزود: بسیاری از مردم توفیق زیارت حرم مطهر را از نزدیک ندارند لذا حضور خدام رضوی زیارت از راه دور را برای مردم فراهم می کند.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت: پرچم پیامی که برای مبلغان دارد این است که تبلیغ را جدی بگیرند و فارغ از هر جناح و فکری مسؤولان زیر پرچم امام رضا(ع) تمام هم و غم خود را برای خدمتگذاری به مردم بگذارند.


حجت الاسلام اسدی ادامه داد: همچنین نخبگان و فرهیختگان نیز از استعدادها و ظرفیت های خود برای پیاده کردن سیره رضوی در زندگی مردم استفاده کنند.


وی اضافه کرد: تمام تلاش و زحمات رسانه ها و دلدادگی مردم روی یک هدف است و آن هم معرفی کردن سیره رضوی به جامعه است که خود امام رضا(ع) در سفر به نیشابور در حدیث سلسله الذهب هدف را یعنی توحیدمحوری با زاویه ولایتمداری معرفی می کنند.

انتهای پیام/ ط آ

حضور  کاروان خدام حرم ثامن الائمه(ع) در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.