با نزدیک شدن به زمان عرضه گوشی هوشمند نوت 9 سامسونگ، تصاویر بیشتری از این محصول فاش می‌شود.

گوشی گلکسی نوت 9 در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود؟ +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هرچه به تاریخ نهم آگوست 2018 ( 18 مرداد ماه ) و تاریخ عرضه گوشی گلکسی نوت 9 شرکت سامسونگ نزدیک می‌شویم، شایعات و تصاویر بیشتری از دو محصول Samsung Galaxy Watch و Samsung Galaxy Note9 که قرار است در یک رویداد مشترک معرفی شوند، منتشر می‌شود.

یکی از اخبار داغ این هفته بحث رنگبندی و طیف رنگ پرچمدار نسل جدید سامسونگ است. به گفته منابع خبری و با توجه به تصویری که در این خصوص فاش شده است، طیف رنگ گلکسی نوت 9 شامل سه رنگ آبی، مشکی و قهوه‌ای خواهد بود که با نام‌های Midnight Black، Coral Blue و Teddy Brown عرضه خواهند شد.

نکته حائز اهمیت این است که هر یک از رنگبندی فوق با یک محصول اضافه به عنوان اشانتیون در اختیار کاربر قرار می‌گیرند. رنگ مشکی گوشی گلکسی نوت 9 با شارژر بی سیم DeX Dock، رنگ قهوه‌ای آن با یک هدست مدل Gear Icon X (2018) earbuds و رنگ آبی آن با یک ساعت مدل Samsung Gear S3 Frontier عرضه خواهد شد.

گفتنی است، بر اساس گزارش‌های جدید، قیمت احتمالی گلکسی نوت 9 بیش از 1000 یورو خواهد بود. در ادامه تصویری از طیف رنگ پرچمدار نسل جدید سامسونگ را مشاهده می‌کنید:

گوشی گلکسی نوت 9 در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود؟ +تصویر

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟


بیشتر بخوانید: ایرپادهای اپل در iOS 12 ابزار افراد کم‌شنوا می‌شود


انتهای پیام/

▐رنگ بندی گوشی گلکسی نوت 9  +تصویر▌ 

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
مگه میشه به فکر خرید گوشی بود( البته مرم متوسط و پایین تر )دست وزیر ارتباطات درد نکنه یه کاری کرد که گوشی قیمتش 4 برابر شده