کرامت رضوی با شهید بهشتیان از کاشان زیر سایه خورشید رمز هشت می دهد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر مرکز فرهنگی توانبخشی جانبازان خاتم الانبیا کاشان ضمن خیرمقدم وخوشامدگویی به خدام حرم رضوی در این مرکز به دفتر شهدا در مرکز تفالی زد تا ببیند کدام شهید رزق رضوی‌ دارد.

قاسم معقولی فرد، برای دومین سال متوالی نام شهید سیدعلیرضا بهشتیان را خواند و گفت: این شهید با عدد هشت اسراری دارد که در دهه کرامت زیر سایه خورشید از آن رمز گشایی می کند.

وی با اشاره به اینکه نام این شهید سید علی بوده ولی به جهت عشق و ارادت فراوان و نسب رضویش به ثامن الایمه با افزودن رضا به نام علویش اسمش  را سید علیرضا می کند ، گفت:سید علیرضا بهشتیان در ماه هشتم سال ۱۳۴۶ به دنیا آمده است.

به گفته وی، شهید بهشتیان ۸ سال مفقود الاثر بوده است و در روز شهادت امام رضا علیه السلام نیز دوباره پیوندی با هشت تشییع می شود.

مدیر مرکز فرهنگی توانبخشی جانبازان خاتم الانبیا کاشان دفن این شهید کاشانی گره خورده با رمز و راز هشت را در هشتمین قبر قطعه هشت گلزار شهدای کاشان یادآور شد و گفت: سید علیرضا بهشتیان در هشتمین روز شهریور سال 1362 در منطقه حاج عمران جام شهادت را نوشید.

معقولی فرد، تصریح کرد : امسال برای دومین سال متوالی است که نام شهید بهشتیان با حضور خدام حرم رضوی کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت و ایام میلاد صاحب هشت دوباره رمز گشایی کرد.

وی، وجود ۶ هزار شهید، آزاده و جانباز در دارالمومنین کاشان را یادآور شد و گفت: ۱۱۴ جانباز ۷۰ درصد در مرکز فرهنگی توانبخشی جانبازان خاتم الانبیا کاشان نگهداری می شود و ۹ نفر از آنها نیز تاکنون به شهادت رسیدند.

کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به کاشان به عیادت جانبازان۷۰ درصد مرکز فرهنگی و توان‌بخشی خاتم الانبیا كاشان رفتند و آنها را با اهدای شاخه گل ، کتاب ،تبرکات رضوی ، قطعه پارچه متبرک روی قبر مقدس امام رضا علیه السلام وگلاب ویژه عطر افشانی ضریح آن حضرت مورد محبت ، تفقد و مهر رضوی‌ قرار دادند.

شایان ذکر است : کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به کاشان متشکل از حجت‌الاسلام عباس عزیزی روحانی کاروان، حسین خوش احوال خادم دربان کشیک دوم آستان مداح کاروان ، محمدتقی حسینعلی زاده خادم دربان کشیک سوم آستان و رضا سابقی مقدم کفشدار کشیک اول آستان قدس رضوی و علی اصغری مسوول کاروان است.

کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به کاشان تا سوم مرداد برای شرکت در جشن های مردمی دهه کرامت در این شهرستان هستند.

شهید سید علیرضا بهشتیان هشت سال مفقودالاثر بود تا اینکه پیکر مطهرش در روز شهادت امام رضا علیه السلام پیداشد.

به‌گفته‌وی، پیکر مقدس شهید سید علیرضا بهشتیان در ردیف هشت قطعه هشت گلزار شهدای کاشان دفن شد.

مدیر مرکز فرهنگی توانبخشی جانبازان خاتم الانبیا کاشان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره جانباز 70 درصد حاج حسین عبداللهی خزاقی گه هفته قبل به مقام شهادت رسید گفت: 80 جانباز بالای 70 درصد در این مرکز هستند که 9 نفر آنها تاکنون به شهادت رسیدند.

معقولی فرد، اعطای مدال رضوی را از آستان قدس به جانبازان این مرکز خواستارشد و گفت: این مدال برای جانبازان بی ادعا باارزش ترین هدیه و مدال متبرک و معطر به نام و یاد ثامن الحجج است.

خاطره این رمز گشایی شهید رضوی در کام جانبازان مرکز با اهدای سنگ مرمر حرم مطهر سلطان خراسان همراه با نمک تبرکی حرم رضوی و حرز امام جواد علیه السلام شیرین ترین خاطره را در ذایقه آنها ماندگار متبرک کرد.

شعرخوانی شاعر جانباز 70 درصد جعفر هیزمی و اهدای کتاب وی با نام "همپای عشق" به خدام حرم رضوی پایان بخش برنامه های حضور کاروان زیر سایه خورشید در این دیدار بود.

 شایان ذکر است: کاروان زیر سايه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به منطقه شمال استان اصفهان در کاشان به مدیریت سید محسن ذاکریان، حجت‌الاسلام هادی نورانی روحانی کاروان، سید علی پاک سرشت فراش کشیک ششم، محسن ضیایی و ابراهیم رمضاني دربان کشیک سوم خدام حرم رضوی اعزام شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.