استاندار مرکزی از کاهش ۱۰ درصدی آمار طلاق در استان مرکزی خبرداد.

کاهش ۱۰ درصدی آمار طلاق در استان مرکزیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی به ریاست استاندار برگزار شدو سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این جلسه از کاهش ۱۰ درصدی آمار طلاق در استان مرکزی در سه ماهه نخست امسال خبرداد.

آقازاده افزود: باید تلاش بیشتری برای کم کردن فاصله آماری ازدواج استان از میانگین کشوری شود و کاهش طلاق در استان مرکزی جای امیدواری دارد.

وی همچنین با تاکید بر افزایش جذب مشارکت‌های مردمی بهزیستی اضافه کرد: خوشبختانه عملکرد استان مرکزی در موضوع اجتماعی از رتبه ممتازی برخوردار است و این نتجه تلاش دستگاه‌های ذیربط است.

فضای مجای در کشور نیازمند یک ساماندهی منسجم

استاندار مرکزی از بی برنامگی در کشور در موضوع مدیریت فضای مجازی هم گلایه کرد و ادامه داد: فضای مجای در کشور نیازمند یک ساماندهی منسجم است تا بتوانیم از آن به نحو احسنت استفاده کنیم.

وی پرداختن به ورزش در حوزه‌های مختلف را در همه دستگاه‌های ضروری دانست و افزود: امید، نشاط و انگیزه در انجام امور با تندرستی و سلامت جسمی محیا می‌شود.

بعد از سخنان استاندار هریک از اعضاء کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی راهکار‌ها و پیشنهاد‌هایی درباره آسیب‌های اجتماعی مثل طلاق ارائه دادند.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.