شهردار سنندج از احداث شهربازی مدرن و استاندارد با مشارکت بخش خصوصی و با هزینه ۱۳۰میلیارد ریالی در پارک ملت این شهر خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، شهردار سنندج گفت: یکی از برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر در این دوره احداث مراکز تفریحی و گردشگری نظیر شهر بازی مدرن در سطح شهر است.
 حشمت اله صیدی بیان کرد: در راستای احداث فضای مناسب برای بازی و تفریح شهروندان سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی این شهرداری نسبت به تهیه بسته‌های سرمایه گذاری مختلفی اقدام نمود ه. است.
 وی گفت: احداث شهربازی مدرن و مجهز در پارک ملت یکی از بسته‌های سرمایه گذاری این شهرداری بود که پس از اخذ مجوز در شورای اسلامی شهر از طریق فراخوان نسبت به انتخاب سرمایه گذار اقدام شد.
 صیدی افزود: خوشبختانه سرمایه گذار احداث شهربازی مدرن و مجهز در پارک ملت انتخاب شده و بزودی عملیات اجرایی احداث این شهربازی آغاز خواهد شد.
 وی عنوان کرد: این شهربازی در زمینی به مساحت ۲۳ هزار متر مربع با مشارکت بخش خصوصی و با سرمایه گذاری ۱۳۰ میلیارد ریالی احداث می‌شود.
 صیدی اعلام کرد: احداث رستوران، فود کورت، واحد‌های خدماتی و پارکینگ اختصاصی از دیگر اقدامات این شهرداری در راستای احداث این شهربازی مدرن ومجهز است.
 شهردار سنندج عنوان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته و تفاهم با سرمایه گذار این پروژه قرار است فاز نخست احداث شهربازی پارک ملت در مدت یکسال به بهره برداری برسد.
 صیدی تاکید: استفاده از پتانسیل بخش خصوصی و مشارکت آن‌ها در پروژه‌های عمرانی، خدماتی و تفریحی در سطح شهر قطعاً در توسعه عمران شهری و جذب گردشگر تاثیر بسزایی خواهد داشت.
 وی ابراز امیدواری کرد: با تعامل و همکاری با اعضاء شورا بتوانیم در جذب سرمایه گذار برای دیگر پروژ‌های عمرانی، خدماتی و تفریحی در سطح شهر اقدام نماییم.
 انتهای پیام/م

شهربازی استاندارد در سنندج

برچسب ها: شهرداری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.