بالایی گفت: بسیج دانشجویی با یک نقشه عملیاتی در عرصه جنگ نرم حرکت کند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ بالایی جانشین سازمان بسیج دانشجویی در افتتاحیه طرح ولایت استانی تهران با یادآوری این نکته در رابطه با جنگ نرم و نقش آفرینی که به تعبیر حضرت آقا  دانشجویان بسیجی به عنوان افسران جنگ نرم باید انجام بدهند، گفت: شاید خیلی وقت ها که موضوع جنگ نرم مطرح می شود بیشتر از رهیافت منفعلانه به بحث جنگ نرم می پردازیم، رهیافت منفعلانه به این معناست که ببینید کنگره آمریکا علیه ایران چه اقداماتی انجام می دهد؟

بالایی در ادامه سخنان خود افزود : حین جنگ افسر جنگ نرم وظایفی دارد ، اولین و اصلی ترین وظیفه ای که در جبهه مهم است ، شناخت لجمع دشمن و خط حد است ، لجمع به معنای خط مقدم است.

در اوایل جنگ زمانی که بر خط مقدم های خود شناسایی خوبی نداشتیم ، در منطقه بهمن شیر نیروهای خودی مقابل هم میجنگیدند ، این به خاطر نبود شناخت درست و اشراف بر جبهه دشمن است.

اگر مسئول حوزه بسیج دانشجویی شدید، پیش پای خودتان را نبندید

وی خطاب به دانشجویان بسیجی تاکید کرد: اگر مسئول حوزه بسیج دانشجویی شدید، پیش پای خودتان را نبندید، طوری برنامه ریزی کنید که حوزه بسیج دانشجویی با یک نقشه عملیاتی برای مقابله با دشمن در عرصه جنگ نرم در محیط دانشگاه پنج سال حرکت کند، چه شما حضور داشتید چه نداشتید اگر مسئول واحدی شدید اقدامات را به گونه ای جامع ببینید که یک برنامه منسجمی برای حمله به دشمنان داشته باشید ، تا کالک عملیاتی نداشته باشید نمی دانید شب به خط باید زد یا روز ، کجا عملیات واقعیت کجا کنید و کجا عملیات ایضایی.

بالایی تصریح کرد: آخرین هم مورد توکل و توسل به خداست ، مطمئن باشید هر چقدر هم فکر کنید و تجهیز باشید تا خدا نخواهد اثر ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار