دو سارق جوان معتاد که با موتور سیکلت خود ماشین‌های پارک شده کنار خیابان را هدف سرقت‌های سریالی خود قرار می‌دادند، بازداشت شدند.

دستگیری سارقان شبانه خانی آباد در حین سرقت خودرو/ کشف مواد مخدر همراه سارقانبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمدحسین هاشمی رییس کلانتری 152 خانی آباد گفت: بامداد روز گذشته ماموران تجسس کلانتری 152 خانی آباد در گشت زنی های شبانه خود با دو جوان کنار یک خودرو پراید روبرو می شوند که به هر دو آنها که در حال بازکردن درهای خودرو بودند مشکوک شدند.

وی افزود: وقتی ماموران به سمت این افراد رفتند، آنها سریعا سوار موتور سیکلت خود شده و در حالیکه پلاک موتور سیکلت خود را پوشانده بودند از محل متواری شدند.

سرهنگ هاشمی گفت: متهمان با توجه به دستور ایست پلیس به فرار خود ادامه دادند تا اینکه با شلیک های عوامل گشت کلانتری، موتور سیکلت متهمان متوقف و هر دو نفر دستگیر شدند.

رییس کلانتری 152 خانی آباد در پایان گفت: این تعقیب و گریز حدود 20 دقیقه طول کشید و در نهایت متهمان دستگیر شدند. از این سارقان که حدودا 20 و 21 ساله بودند،مقداری موادمخدر به همراه یک عدد چاقو نیز کشف شد و متهمان پس از تحقیقات اولیه در اختیار ماموران آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

 

شناسایی و دستگیری سارقان شبانه در محله خانی آباد

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار