آتشی که ایالت کالیفرنیا را تبدیل به جهنم کرد + فیلم

آتش سوزی در اثر نقص فنی یک خودرو شروع شده و تا کنون به بیش از 11 هزار هکتار از مراتع و جنگل‌های ایالت کالیفرنیا سرایت کرده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ اداره آتش نشانی کالیفرنیا اعلام کرد آتش سوزی در مناطق جنگلی شمال کالیفرنیا که به سرعت در حال گسترش است یک راننده بولدزر را که در عملیات مهار شعله های آتش در منطقه حضور داشت به کام مرگ فرستاد و سه مامور آتش نشانی را هم مصدوم کرد.
اسکات مک لیان سخنگوی اداره آتش نشانی کالیفرنیا در کنفرانسی خبری گفت یکی راننده بولدرز که در منطقه چاستا برای شرکت در عملیات مقابله با شعله های آتش بکارگرفته شده بود در میان شعله های آتش گرفتار شد و جان خود را از دست داد.
سخنگوی اداره آتش نشانی کالیفرنیا همچنین گفت تعداد نامشخصی از شهروندان داوطلب هم که در عملیات مهار آتش در این منطقه حضور دارند دچار مصدومیت شده اند. وی گفت شعله های آتش به سرعت زبانه می کشند و هر چیزی را در مسیرشان نابود می کنند.
آتش سوزی در شمال کالیفرنیا در مناطق چاستا و کیسویک و در جانب غربی شهر " ریدینگ" تاکنون ده ها منزل مسکونی را تخریب کرده است.
سخنگوی اداره آتش نشانی کالیفرنیا گفت شرایط در این منطقه به شدت بحرانی است و ساکنان شهر ریدینگ هم در حال تخلیه شهر هستند.

 

 

بیشتر بخوانید:  ادامه آتش سوزی‌ها در مناطق جنگلی آمریکا + فیلم

انتهای پیام/
اتش سوزی در کالیفرنیا + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.