رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری کرمانشاه گفت: با برنامه قصه های شیرین کرمانشاه تعامل خوبی بین سه مرکز فرهنگی ایجاد شده است و امیدواریم که این برنامه استمرار داشته باشد .

10مرکز فرهنگی در کرمانشاه قصه گویی آموزش می دهندعبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت: تعامل خوبی بین مراکز فرهنگی ایجاد شده است  تا بتوانیم نتایج مثبتی در استان کرمانشاه ایجاد کنیم.
 
وی گفت: برنامه قصه های شیرین کرمانشاه تعامل خوبی بین سه مرکز شهرداری نهاد کتابخانه ها و کانون پرورش فکری ایجاد شده است  تا شاهد اتفاقات خوبی فرهنگی شکل بگیرد و امیدواریم که این برنامه استمرار داشته باشد و منجر به نتایج خوبی در سطح فرهنگی استان شود.
 
 
وی گفت:10مرکزفرهنگی  در پنج شنبه های هر هفته با همکاران تخصصی کانون پرورش فکری آموزش قصه گویی و قصه خوانی می بینند و در نهایت جشنواره بزرگ قصه گویی نتیجه این جلسات برگزار می شود.
 
وی گفت:نکته حایز اهمیت این است که این فرایند استمرار داشته باشد و کمک کند تا سطح یادگیری و سطح فرهنگی بین نوجوانان افزایش یابد و بتواند در جامعه اثر گذار باشد و از آسیب های نوجوانان جلوگیری کند.

 

انتهای پیام/ز


 برگزاری جشنواره قصه گویی در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.