امام جمعه موقت بیرجند: سخنان سخیف آمریکا و دشمنان انقلاب نشانه ی استیصال آنها در برابر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛   حجت الاسلام نصیرایی ، امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های نماز جمعه این هفته، با بیان اینکه در ۴۰ سال اخیر جریان استکبار با تمام ظرفیتهای اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی خود به مقابله با انقلاب ایران آمده است، گفت: ناکارآمد جلوه دادن و بدبین کردن مردم نسبت به نظام از اهداف دشمنان است.


وی با اشاره به اینکه این مشکلات و نقشه های دشمنان برای ملت ما تازگی ندارد، افزود: نظام ما با بهره گیری از تجربه های عظیم دفاع مقدس، برجام و جریان مقاومت می تواند از تمام این مشکلات گذر کند.


خطیب جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه برای عبور از شرایط کنونی دولت باید یک نگاه جهادی، ولایی و تفکر توحیدی داشته باشد، گفت: پیروزی در 8 سال دفاع مقدس، پیشرفتهای علمی، موشکی و هسته ای ایران در طول این چند سال نتیجه ی اخلاص، خودباوری و تکیه بر نیروها و ظرفیتهای داخلی کشور است.


حجت الاسلام نصیرایی همچنین با اشاره به اینکه جبهه ی مقاومت در عراق و سوریه و یمن؛ دشمنان را به شکست کشاند، گفت: آمریکا وغرب بدانند سربازان این نظام و انقلاب منتظر امر ولایت هستند تا غده ی سرطانی و رگ حیات کشورهای مستکبر را نابود کنند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.