مسابقات قرآن مدارس استعدادهای درخشان استان در دبیرستان فرزانگان شهر کرمانشاه برگزار شد.

مرادی رییس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت: بیست و پنجمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان در مرحله استانی (میانی) در سال تحصیلی 97 - 96 با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر منتخب دوره متوسطه اول و دوم مدارس استعدادهای درخشان برگزار شد .

وی گفت : به منظور توسعه و ترویج قرائت، حفظ، تفسیر، تدبر، فهم و عمل به معارف و دستورات قرآن کریم و اعتلای اخلاق، ایمان و بصیرت دینی و تقویت فضای معنوی و قرآنی در بین دانش‌آموزان این مدارس این مسابقات برگزار شد.

مرادی افزود : این مسابقه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری برگزار می شود که در مرحله استانی کار خود را به پایان رساند و برگزیده‌گان رشته‌های حفظ، قرائت و معارف قرآن به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی افزود : در حدود 50 دانش‌آموز در مرحله استانی با هم به رقابت پرداختند و برگزیدگان آنان به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

مرادی گفت : مسابقات مرحله نهایی (کشوری) در رشته‌های حفظ، قرائت و معارف قرآن کریم، با حضور دانش‌آموزان منتخب استان‌ها برگزار می‌شود و از نفرات اول تا سوم در هر رشته تقدیر به عمل می‌آید.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برگزاری مسابقه قرآن استعدادهای درخشان در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری

 

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.