معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری اردوی زائران رضوی (زیارت اولی‌) ویژه دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم در استان خبر داد.

اردوی زائران رضوی زیارت اولی‌ ویژه دانش‌آموزان دختربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن‌آقا یوسفی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان به اعزام  80 دانش‌آموز زیارت اولی از استان همدان به مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: این برنامه به منظور بسترسازی مناسب و استفاده از شیوه‌های مناسب و عملی در تقویت فرهنگ معنوی، دینی، اعتقادی و اخلاقی، تعمیق پیوند نسل جوان با معارف اهل بیت(ع) و تقویت هویت اسلامی– ایرانی  اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد:اردوی زائران رضوی (زیارت اولی‌ها) ویژه دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم با همکاری آستان قدس رضوی، اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش همزمان با دهه کرامت در اردوگاه تربیتی ثامن‌الحجج (ع) به قصد زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: یکی از مهمترین کارکردهای خانواده، انتقال ارزش‌های والا مانند محبت اهل‌بیت(ع) به فرزندان است.

یوسفی اظهار داشت: محبت و مودت اهل‌بیت(ع) به ‌عنوان برترین مربیان بشر، و مؤثرترین روش پیمودن مسیر تکامل و تعالی انسان نیز هست.

انتهای پیام/ب

اعزام 80 دانش آموز زیارت اولی به مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.