به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.




از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ ششم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

7284...0913:  به مسؤلین محترم بگویید شما را به خدا ساعت کاری را به قبل برگردانید. د رمصرف هیچ تأثیری نداشته است و ارباب رجوع ساعت  ۸ به بعدمی آید. یک ساعت که آوردند عقب یک ساعت هم که زود می آییم چه زندگی شد. برای ما چقدر بی خوابی و کارگری و کم خوری. به خدا مردم خسته شدند. قرمزی از اصفهان.

 

6771...0990: برنامه سازان صداوسیما قطع شدن هر روزه برق در شهرستان خلیل آباد و روستاهای تابعه باعث خسارت های زیادی به باغداران انگور شده است. بیشتر باغ های انگور بر اثر گرمی هوا و عقب افتادن مدار آبیاری دچار پاییز زودرس شده اند. برگ ها و انگورها خشک شدند. آیا کسی نبود که به این موضو ع عقب افتادن آبیاری باغات انگور فکر می کرد.

 

1959...0912: تو را به خدا به داد ما برسید، از ابتدای تابستان هر روز بیش از 12 ساعت قطعی آب داریم، واقعا بی مسئولیتی تا چه حد، استدعا دارم رسیدگی بفرمایید. حامد از شهر قدس، خ صنعت پنجم.

 

0964...0918: چرا هیچکس به فکرمردم بیچاره نیست؟ تخم مرغ شد کارتنی صدو ده هزار تومان!!؟؟

 

0312...0936: لطفا پیگیری نمایید چرا تامین اجتماعی ما به التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان را پرداخت نکرده است؟

 

4423...0914: لطفا در مورد اوضاع نابسامان آهن و میلگرد در اوج فصل کاری ساختمان سازی گزارش تهیه کنید تا مسئولین رسیدگی کنند.

 

4737...0933: لطفا در مورد بازنشتگی افراد بالای ۳۰ سال خدمت در نیروهای مسلح به خصوص در مقام های بالا و فرماندهی و جانشینی جوان‌ترها پیگیری کنید.

 

6171...0915: الان هم یکی از معلول هیا ذهنی بیمارستان ابن سینا مشهد بستری می باشد به نام معصوم زنگنه ابراهیمی بستری می باشد و برای اینجانب نگهداری دو معلول ذهنی مشکل می باشد. و همچنین نامه از دادستان شهرستان و همچنین کلانتری واستشهاد محلی به بهزیستی شهرستان بردیم که صلاحیت ماندن دختران معلولم در روستا خطرناک می باشد چون شاید به خودشان یا کسی دیگر آسیب برسانند. از شما تقاضا دارم پیگر این گفته هایم باشین و چند بار به بهزیستی شهرستان مراجعه کردم که جواب گو نمی باشند. باتشکر ابراهیم زنگنه ابراهیمی.

 

8423...0919:  میشه علت افزایش قیمت بلیط قطارها را در یکی دوماه اخیر بررسی کنید؟

 

2366...0913: مردم زلزله زده کوهبنان کرمان در سختی و رنجند هیچ مسئولی جوابگو نیست. هر روز آهن ساختمان گران تر می شود. لطفأ مطرح کنید شاید وام اضافه کنند فکری بکنند شما گزارش بفرستید. با تشکر.

 

8700...0912: اقتصاد دانان واقعی و سیاستمداران خوش فکر را فراخوان کنید، راه حل درست مواجه با دنیا و ترمیم زخم اقتصاد را مشخص کنید. به دور از موضع گیری، به فکر مردم باشید، بچه های کار، جوانان تا کمر فرو رفته در سطل زباله برای لقمه نان. مفسدین اقتصادی و رانت خواران مشخص هستند. تعلل نکنید، اعلام کنید و اعدام کنید تا بقیه حساب خودشان را بدانند.

 

0114...0915: زلزله 8 ریشتری که اقتصاد و بازار و قیمت ها را به لرزش درآورد! نرخ تورم را تکان نداد! درست است که به گفته بعضی بزرگان مردم معنا و مفهوم تورم را نمی دانند! ولی نرخ اعلام شده تورم برای تیرماه و وضعیت قیمت ها و بازار هیچ سنخیتی ندارد! واقعأ هم شاید ما نمی فهمیم! خیلی هم نمیفهمیم!!

 

1192...0912: بهمن موتور اقدام به ثبت نام مزدا ۳ کرد. چطور تو کمتر از یک دقیقه ظرفیت تکمیل شد.لطفارسیدگی کنید.

 

4128...0930: ایران خودرو و سایپا نزدیک یک ماه ماشین صفر به بازار وارد نکردند و در بازار قیمت نجومی رفته بالا. این هم از حمایت کالای ایرانی. پیگر باشید ممنون.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۵۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
با سلام و وقت بخیر
آخرین اخبار