نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه درمجلس شورای اسلامی گفت: بسته مسئولیت‌های وزارتخانه‌ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی جنوب استان بوشهر تدوین شده و آماده اجراست.

بسته فرهنگی اجتماعی جنوب استان بوشهرتدوین شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه الماسی روز شنبه گفت: باتوجه به مسئولیت‌های اجتماعی وزارتخانه‌ها درجنوب استان بوشهر با رایزنی شورای راهبردی پتروشیمی هر چهارشهرستان جنوبی استان بوشهر می‌توانند از بسته فرهنگی اجتماعی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در این بسته فرهنگی و اجتماعی طرح‌هایی از چهارشهرستان در نظر گرفته شده است که امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد به بهره برداری رسیدن این طرح‌ها باشیم.
نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: جذب اعتبار در حوزه سلامت و بهداشت برای شهر‌های جنوبی استان بوشهر در دست پیگیری است که با این کار بخشی از نیاز‌های درمانی مردم برطرف خواهد شد.
وی در باره با کاهش اعتبارات تملک دارایی یادآورشد: برای جبران کاهش اعتبارات، مدیران دستگاه‌های اجرایی با شناسایی سرفصل‌های اعتبارات ملی در جذب این اعتبارات تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

الماسی، در ارتباط با بسته اجرایی نفتی گفت: بودجه نفت از سال گذشته با اعتبار ۶ هزار میلیارد ریال در یک برنامه پنج ساله برای چهار شهرستان جنوبی استان اختصاص یافت که در هفت فصل کاری مشخص شده است.

وی افزود: این مهم به همه مدیران کل استان بوشهر ابلاغ شد که عملکرد برخی از مدیران در جذب اعتبارات ملی مطلوب و بخشی مدیران در اجرایی شدن این طرح‌ها عملکرد خوبی نداشتند که منجر به برگشت اعتبار به مرکز شد.

وی در مورد دغدغه بیکار شدن کارگران فاز ۱۹ پارس گفت: مشکل برخی از آنان با بکارگیری در واحد‌های دیگر فاز‌ها برطرف شده و مشکل بخش دیگر دردست پیگیری است.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با طرح‌های حوزه شهرستان دیر گفت: بزرگراه دیر - بوشهر تا زمانی که کار از سمت این شهرستان آغاز نشود صنعت نفت اعتباری برای آن در نظر نمی‌گیرد.

الماسی در باره جاده وفاق بین شهرستان‌های دیر و کنگان اظهارداشت: این طرح اعتبار دارد و هم اکنون کار از سمت کنگان آغازشده و پیگیر هستیم که در سال جاری از سمت شهرستان دیر نیز اجرا شود.

شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر میزبان طرح‌های توسعه‌ای پارس جنوبی و شمالی هستند.

انتهای پیام/م

مسئولیت وزارتخانه ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی جنوب استان بوشهر

برچسب ها: سلامت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.