پسر رئیس‌جمهور اسبق آمریکا در انتقاد از هواداران دونالد ترامپ گفت اگر آنان قدرت داشته باشد، ولادیمیر پوتین را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه هیل، ران ریگان، مفسر لیبرال و پسر رونالد ریگان رئیس جمهور اسبق آمریکا، روز پنجشنبه در یک برنامه ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت رای‌دهندگان به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، از ولادیمیر پوتین برای ریاست جمهوری آمریکا حمایت می‌کنند تا یک فرد دموکرات.

او از رأی‌دهندگان به ترامپ به علت آنکه با واقعیت در ارتباط نیستند، انتقاد کرد. پسر ریگان گفت: «مهمترین چیز برای آن‌ها این است که به نظر می‌رسد ترامپ از همان افرادی که آن‌ها متنفرند، نفرت دارد. اگر به عهده هواداران ترامپ باشد، آن‌ها ولادیمیر پوتین را به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب می‌کنند.»

ریگان در ادامه گفت: «اگر به نظر برسد ترامپ پوتین را دوست دارد، آن‌ها نیز پوتین را دوست خواهند داشت.»

به نوشته هیل، حمایت از روسیه در میان جمهوری‌خواهان در روز‌های پس از برگزاری نشست ترامپ و پوتین در اوایل این ماه، افزایش یافت.

رئیس جمهور آمریکا با انتقاد‌های گسترده جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به خاطر زیر سوال بردن دستگاه اطلاعاتی آمریکا مدعی دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ شده، مواجه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار