مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید گفت: جشنواره ورزشی جامعه ایثارگری به دلیل نبود بودجه و بالا رفتن سن جانبازان و ایثارگران در سال جاری برگزار نمی‌شود.

نبود بودجه عامل برگزار نشدن جشنواره ورزشی جانبازانسید مستجاد حسینی مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد جشنواره ورزشی  جانبازان جامعه ایثارگری به دلیل نبود بودجه و بالا رفتن سن جانبازان و ایثارگران در سال جاری برگزار نمی‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: موضوع کمبود بودجه مشکل سایر دستگاه ها و سازمانهای کشور است و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز از مسئله کاستی اعتبار مورد نیاز مستثنی نیست.

مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: جشنواره ورزشی جامعه ایثارگران ویژه جانبازان، در سطح دوره ها و مراحل شهرستان، استان و کشور  برگزار می شد. این امر مستلزم اختصاص بودجه به بخش های مختلف است که در حال حاضر تامین اعتبار ویژه برگزاری مراسم امکان‌پذیر نیست.


بیشتر بخوانید: جزئیات واگذاری ۵ هزار خودرو به فرزندان ایثارگران


حسینی همچنین یادآور شد: هم اکنون میانگین سنی جامعه ایثارگر کشور بالای 50 سال است و این افراد به مرور از شرایط جسمی شرکت در مسابقات  ورزشی در بخش های مختلف فاصله می گیرند. این موضوع نیز از جمله دلایل عدم برگزاری جشنواره ورزشی ویژه جانبازان است.

وی اضافه کرد: در صورت تامین اعتبار و مشارکت  و مساعدت  سایر سازمان ها و دستگاه های مربوطه جشنواره ورزشی جانبازان در حدی که به این افراد آسیب رسان نباشد، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار