رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی گفت: بیش از17 هزار جلد کتاب در بخش فارسی لاتین پایان نامه های ارشد کارشناسی در کتابخانه دانشگاه صنعتی موجود است.

وجود بیش از 17 هزار جلد کتاب فارسی و لاتین در دانشگاه صنعتیرئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه   گفت: تعداد کتاب های مخزن کتابخانه در حال حاضر در بخش فارسی، حدود ۱۴۳۷۴ جلد در بخش لاتین، ۱۹۶۰ جلد و همجنین تعداد پایان نامه ها در بخش ارشد، ۳۲ جلد در بخش کارشناسی، ۸۵۰ جلد می باشد.

 وی با بیان اینکه  حدود ۱۹۳۷ نفر در این کتابخانه عضو هستند گفت: دو سالن مطالعه مجزا برای خانم ها و آقایان و  فضای بزرگ کتابخانه در نظر گرفته شده است این تعداد هر ساله با ورود دانشجویان جدید بیشتر می شود و این کتابخانه با توجه به فضای مناسب خود ظرفیت پذیرش اعضای بیشتر را دارد.

احمدی گفت: با توجه به  راه اندازی اولین اقدام خرید نرم افزار مدیریت کتابخانه تحت وب  دانشجو می تواند در هر نقطه از کشور به کتاب ها، مقالات و پایان نامه های موجود به آسانی دسترسی پیدا کند.

رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه، همچنین از راه اندازی کتابخانه الکترونیکی در سایت دانشگاه خبر داد و بیان کرد: با توجه به استفاده کاربران دانشجویی از فضای مجازی، قصد بر آن است در آینده، کتابخانه الکترونیکی را در سایت دانشگاه طراحی کنیم.

وی با بیان اینکه  فایل های این مجموعه الکترونیکی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه تأمین می شود افزود:در آینده ای نزدیک تمامی مراحل تألیف و ترجمه کتاب از طریق سامانه ژیرو انجام خواهد شد و اعضای هیات علمی باید برای ثبت کتاب از طریق این سامانه اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/ز

راه اندازی کتابخانه الکترونیکی در سایت دانشگاه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.