فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: روحانی ذاتا اصلاح طلب است و  شعارهای آن در چهارچوب اصلاحات معنا می شود.

مسلما روحانی نتوانست به خیلی از وعده ها عمل کند/دولت روحانی دولت اصلاح طلبان است.

حجت الاسلام حسین انصاری راد فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد طرح مسئله اختلاف ایدئولوژیک اصلاحات با حلقه نزدیک به رئیس جمهور گفت: روحانی  ذاتا اصلاح طلب است و  شعارهای آن در چهارچوب اصلاحات معنا می شود و اختلاف ایدئولوژیک بین  جریان اصلاحات و دولت معنا ندارد. حقیقت اصلاح طلبی حاکمیت قانون و رای مردم است. با توجه به شرایط  موجود و روحیات افراد مختلف مقدار این اصلاح طلبی شدت و ضعف پیدا می کند و با همه این مسائل  دولت روحانی را دولت اصلاح طلبان می دانم. 

فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه  با اشاره به شرایط موجود کشور اظهار کرد:  روحانی نتوانست به تمام وعده هایش جامعه عمل بپوشاند. دولت روحانی یعنی دولت اصلاحات که در   آن اصل به   قانون و تکیه به رای مردم و عدم تبعیض است.

حجت الاسلام انصاری راد در رابطه با طرح مسئله تنش زدایی در سیاست خارجی از سوی برخی از اصلاح طلبان  افزود: سیاست خارجی یعنی  استنباط و اعلام آن باید توسط  وزیر  امور خارجه انجام بگیرد. یک مبنای درجه اول جریان اصلاحات، تنش زدایی در سیاست خارجی و بهبود روابط با سایر کشور ها و مجامع بین المللی بوده است.

فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به  شرایط منطقه و اظهارات مقامات کشورهای عربی نظیر عربستان و امارات علیه ایران اظهار کرد : اساسا آنها را در حد ایران نمی دانم  و نباید شرایط کشور را  طی سال های گذشته به این مرحله تنش آفرین می رساندیم.

فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به سوالی در مورد چگونگی تغییرات کابینه  گفت:  مسئولی که مناسب شرایط امروز جامعه و مدیریت کشور نیست باید بنا به تشخیص و نظر رئیس جمهور تغییر کند. هیچ کس نمی تواند نارضایتی مردم اعم از کامیون‌داران و معلمان و کارگران را نادیده بگیرد. البته حفظ نظم و امنیت کشور مهم است. البته باید برای مشکل تحریم ها هم فکری شود. ایران باید از شرایط خوب  خود در مجامع بین المللی استفاده کند و از ایجاد جنگ خودداری کند و اگر از  شرایط کنونی عبور کنیم آینده خوبی خواهیم داشت.
 
گفتنی است که در چند روز اخیر برخی از شخصیت های اصلاح طلبی وجود اختلاف ایدئولوژیک اصلاح طلبان با دولت را مطرح کرده بودند.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار